Inte vägt mig idag, hade igår en fullt upp dag med mycket emotionella bitar. Spelar inte så stor roll heller.
Men.. jag var hos Acupunkturen igår igen, det var 5 v sen sist. Då började jag, på hennes råd, med multivitamin och omega 3 kapslar. Vitamin med höga doser vit B, eftersom hon sa att min kropp behöver det.
Jag var inte glad att jag gått upp i vikt,men när vi vägde mig visade det sig att min fettmassa har gått ner och muskelmassan upp. Så även om jag inte gjort mycket sista veckorna, ser förmodligen vitaminerna till att det fortsätter hända saker i min kropp. Typiskt!
igår var typ skolavslutnignen till Linnea. vid ca 12 års ålder byter dom skola (har jag nog berättat) och det avslutas med en musical som dom har tränat in och sen litet prat per barn och så får dom ett slags "diplom".
Stackars stackars ungar, eftersom hela klassen nu splittras till olika skolor blir det att ta avsked av kompisar. Ja, inte helt 100% riktigt förstås eftersom alla bor i närheten och vissa förblir nog kompisar ändå, men tanken att inte gå i samma klass allihopa igen, oj! Och ja, jag blev tårögd också flera ggr.
Nu har jag slutat min "bas skol förälder karriär". Det känns att man blir äldre :)
Och så var jag hos sjukgymnasten igår, det visar sig att min rygg är instabil. Nu måste jag göra magmuskelövningar, och inte dom normala men nej, måste hitta musklen UNDER naveln och jobba med den. Måste hitta den genom fläsket