Klart vi är duktiga. Bara det att det inte ger det resultat vi vill.
Jag blir så less på när folk berömmer nån som gått ner typ 50 kg på ett år för att han har varit så
duktig. Jag förstår att man beundrar själva viktminskningen, det gör jag också, men inte tror jag dessa super losers varit
duktigare än de flesta andra. De har rätt konstitution bara, alternativt var de såna sugar junkies innan att skillnaden blir större än för andra. Bitarna faller på plats för dem. Särkilt de som bara ätit sig mätta på lågkolhydrat - vad är det för duktigt med det när väl omställningsperioden är över och eventuella sug är borta? Har jag inget problem alls med att göra. De gör ju inget annat än alla andra lowcarbare som håller sig något så när på banan, de har bara turen att det funkar väldigt bra på dem.
Mynlen och jag, vi är däremot duktiga som inte tröttnar trots att det inte går på räls. För att inte tala om alla som kämpar på trots att de inte går ner alls eller väldigt lite.
Detta sagt så är jag glad att jag fått stora hälsovinster på kosten även om den funkar långt ifrån klockrent för viktminskning för mig. Hellre det än tvärt om.