Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 03:38:25 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 963092 gånger)
0 Medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.
Affe
Sr. Member

Smörklickar: 6

Antal inlägg: 431

Hemsida
« Svara #615 skrivet: 2012.01.03 - 20:12:40 »

brödkryddor, anis och fänkål? vet inte om jag kan få tag på det här i NL (jo säkert någonstanns men det ska inte vara FÖR krångligt...)
anis,fänkål finmalda.....stämmer precis det :nod-yes: Gott att göra med kummin också.....
Loggat

Kasta aldrig sten i glashus utan att ha hjälmen på
Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #616 skrivet: 2012.01.03 - 20:33:56 »

Affe! tre opsis om dagen  :eeek: och så går du ändå ner i vikt.. rackare  :whistle:
Loggat
Affe
Sr. Member

Hemsida
« Svara #617 skrivet: 2012.01.03 - 22:01:47 »

Affe! tre opsis om dagen  :eeek: och så går du ändå ner i vikt.. rackare  :whistle:
Gäller att hålla kcal uppe.....och kh nere :flirting:.....funkar kanon...och inget sug efter något annat.... mätte magen efter jul och nyår.... 120,5 cm.... 133 cm när jag började..... fortsätter att krympa :redface:
Loggat

Ninnan
Superhuman

« Svara #618 skrivet: 2012.01.03 - 22:05:32 »

Makalöst!!  :rose: Det beror säkert på dina hormoner   :biggrin1:
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #619 skrivet: 2012.01.03 - 22:22:55 »

3 oopsies är väl inte mycket, varken i kalorier eller kolhydrater. Varför skulle det hindra viktnedgång?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Affe
Sr. Member

Hemsida
« Svara #620 skrivet: 2012.01.03 - 23:01:10 »

3 oopsies är väl inte mycket, varken i kalorier eller kolhydrater. Varför skulle det hindra viktnedgång?
:inlove: ingenting......varken i kh eller kcal..... jag är lycklig att jag hittat ett sätt att kunna äta macka utan att äta macka....skulle kunna livnära mig på vitt bröd...i ett år eller så och sedan dö av fettlever :badtongue: ...jag håller mig otroligt mätt och har inget sug överhuvud taget.....samt de dagar då jag är inne på kontoret kan jag micra oopsisarna och får smält ost och skinka med smör.... :inlove:  rena hälsokosten :whistle: Gällande hormoner så kan jag intyga att dom verkar så sakteliga komma tillbaka..... :lulz: mer hår på armar och skäggväxt....samt vissa andra bieffekter som infann sig i ungdomen på morgnarna  :blush:......men som sagt livslusten kommer smygande...trots ett rejält skov i min psoriasis.....
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #621 skrivet: 2012.01.04 - 06:15:32 »

håret på armarna o skäggväxten har nog att göra med att du krymper, det blir nu fler hår per cm3 igen :)

det där andra har jag hört oftare. Interessant...
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #622 skrivet: 2012.01.04 - 11:25:57 »

Högre testosteronnivåer. Kanske får vi kvinnor det också (förklarar i så fall muskeltillväxt).
Loggat

Affe
Sr. Member

Hemsida
« Svara #623 skrivet: 2012.01.04 - 11:45:22 »

Högre testosteronnivåer. Kanske får vi kvinnor det också (förklarar i så fall muskeltillväxt).
Har hört att det är testosteronet som blir mer i balans då kortisolet och insulinet blir lägre :crazy:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #624 skrivet: 2012.01.04 - 21:35:09 »

tror jag glömt att skriva om hur det gick hos kirurgen igår. Jag blev först intervjuad av en .. vad heter det hos er, en läkarstudent som ska gå praktik  typ.. läkare i utbildning kallas det här.  Trevlig tjej. Hon började först förhöra mig om min dövhet haha! Sen sa jag att Sari säger att jag har en alien i benet då tittade hon litet fundersam men fattade att det var skoj. Sen undersökte hon bulan, och sa att den var ca 15x15 cm. Men kirurgen själv skulle komma o titta också. Så han kom, tittade, och sa att den var mycket mindre, som ett ägg ungefär.  :laugh:

Tjejen undrade varför jag ville bli kvitt den. men kirurgen fattade med en gång och sa, ja den gnider mot andra låret så det börjar irritera. Sen fick jag gå och avtala tid hos en annan och...  kommande onsdag 9.30 ska jag infinna mig. Jösses vad fort jag fick en tid! Kommer att ta ca 20 minuter, lokalbedövning.

Ska berätta efteråt hur det var!

Så nu är det "beräknad alienförlossning av alienpojken 11-1-12, kl 9.30.. "  :lulz:
Loggat

Ninnan
Superhuman

« Svara #625 skrivet: 2012.01.04 - 22:10:13 »

:lmao: det är lite skillnad på 15*15cm och ett ägg, men ett hekto kanske försvinner..
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #626 skrivet: 2012.01.04 - 22:35:18 »

Vad spännande!  :clapping:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #627 skrivet: 2012.01.05 - 00:52:40 »

Den förlossningen ser vi fram emot att få följa.  :lol:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #628 skrivet: 2012.01.05 - 01:20:32 »

:club_idiot:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #629 skrivet: 2012.01.05 - 09:09:06 »

jag hoppas jag iallafall får se VAD det är som kommer ur mitt lår. Någon annan sa att det var ett spindelbo  :lmao: undrar varför alla vill göra mig rädda??
Loggat

Sidor: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544