Katterna sover inte mellan oss. Eller Jo, en gör den men jag kastar ut honom flera ggr per natt. Vad dom andra två gör vet jag inte. En av dom är mest en utekatt, kommer bara in för att äta. Vi hade alltså kattmaten på övervåningen för jag har takfönster som alltid är öppnat och dom klättrar in genom det fönstret.
Skolan har inte börjat än för Linnea så lössen kommer inte därifrån.
Loppen har blivit mindre, dammsuga och något annat bekämpningsmedel. Och lavendelolja runt om madrasserna.
Vi såg igårkväll en dokumentär om "kärlek" och det visar sig att män blir mest upphetsad av dofterna lavendel och pumpkinpie. Kvinnor blir det av slanggurka och lakrits..
kanske loppjävlarna hjälper till med litet annant då också
Igår skulle jag köpa ett linne till att ha under en ganska urringad top. Jag ska imorgon på bröllopsfest, och det är svårt att hitta något festligt, men topsen gick bra fast inte urringningen. Då tänkte jag att jag även skulle prova om jag kom in i jeans st 48. OCH DET GICK. Så jag köpte jeansen för den var så skönt att ha ett par brallor som sitter sköna ist för som en kjol med gren :) Kanske det blir jeansen på festen endå för att det är dels en utefest och väderprognosen är ganska BLÖT.
Vi ska sova i tält den natten.
för det är för långt att köra tillbaka på natten. Jag glömmer säkert det flesta viktiga saker. Funderar nu mest på hur jag ska göra med maten, dvs frukosten. Men det löser sig väl.