ahoy! litet uppdateringar.
Mitt lårben hade fortfarande en jättebula, så jag var hos farbror kirurg igen. Trevlig snubbe förresten, härligt "enkel" i sitt uppförande. Den kommer att tas bort på operationsbordet. Med epidural. Jahajaja, det har jag inte varit med om än :) Han klämde och kände och "ja, då får i väl ta bort den då". jag frågade om jag fick titta med spegel men det skulle nog vara svårt, men har har lovat att ta kort hahahaha
Jo jag vet, jag är galen.
Jag har denna vecka ätit RÖDBETOR och MOROT! var gott! tar nog till litet mer rotfrukter än förr, rödbetorna gick på 5,78 g kh per 100 gram, så tramsigt att låta bli den grönsaker bara för att det är över 5 kh eller hur?
Jag vet att jag inte gått ner något, tvärtom litet upp pga sjukligheten, men när jag i tisdags var hos akupunkturisten så vägde jag mig på hennes våg igen och där hade jag gått ner 100 gram. På 5 v alltså. haha! muskelmassan hade gått upp litet så nog har jag gjort något bra ändå.
Hade avreglering av mitt CI idag ochså, och det fungerar så fint fint.. är verkligen ännu PAFF på hur bra det går. Fick hörträning också (Idalinda, länkarna du skickade har jag belyssnat men det var för svårt ännu, tyvärr!) och jag hör mer än jag trodde.
skillnad mellan läten t.e.x. A eller O eller M eller RRR eller T eller S.
T.ex skillnad mellan Lat och låt kan jag höra att det är annorlunda.
Och sen det bästa: en kompis man har skickat mitt CV till en bekant till honom... och han mailade mig imorse att dom kommer att maila mig för en intevju! Inget säkert såklart men ATTTTTTTT det händer något nu, YEEEEAAAAHHHH!
där fick jag en energiboost som bara den!