hemul
|
|
« Svara #240 skrivet: 2013.03.18 - 17:57:21 » |
|
Där sprack det! Efter en enda tur började cykeldatorn blinka LOW BATTERY. Håller på att skicka in en support ticket. Har ska has nya batterier! De dummisarna kräver att jag bifogar ett foto där skadan syns, det blir nog lite värre. Stripsen var lite olika i färg. Det ena hade ED 2013-12. Det andra saknade bäst före-datum, men såg av nån anledning nyare ut, så jag började med de som alltså skulle ha varit fräscha till december minst. Hoppas de andra funkar, för annars är jag helt utan och måste ta mig till IKEA.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #241 skrivet: 2013.03.18 - 19:43:22 » |
|
Nej det behövs inte, DEN KOM IDAG Jag hade beställt två saker, laddaren och knappen. Laddaren kom efter några veckor men inte knappen, men det hade dom sagt att det skulle dröja. Men man är väl benägen att glömma ibland.. Och så var knappen RÖD!!!! min älsklingsfärg!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #242 skrivet: 2013.03.18 - 21:27:34 » |
|
Knappar tar tydligen extra lång tid. Jag fick en svart och det tyckte jag var bra.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #243 skrivet: 2013.03.19 - 15:41:13 » |
|
A staff has added a solution to your request. hi reshipment xxxxxx is being sent for you now as reimbursement meantime,the order has been expedited ,Please wait be patient for a few days .You will receive a shipment notification by email once we got it shipped.
Should you have any other problems,please feel free to contact us again.
We look forward to serving you in the near future. I'll appreciate if you would like to give marks on this service.
have a nice day
Best regards,
jenny
Love the English! And the service, I must say. Så nu vet vi det. Det går fel ibland, men då fixar det snabbt och utan jobbiga frågor. Batterierna skickades 6 timmar senare.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #244 skrivet: 2013.03.19 - 17:50:58 » |
|
wait be patient... men hursomhelst härlig affär!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #245 skrivet: 2013.03.19 - 18:41:41 » |
|
Absolut! Men jag är lite lack för de skickar bara en stip! Jag skrev ärligt som det var att jag provat dem med datummärkning och de var kass, men la till att de som saknar märkning lär ju inte vara bättre. Nåja, jag har satt i ett sånt nu. Visar det sig också vara skrutt reklamerar jag igen. Tyvärr har jag inget snabbsätt att kolla. Skulle kunna sätta det i en lampa förstås och se hur länge den brinner.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #246 skrivet: 2013.03.19 - 20:21:21 » |
|
ja dom är billigt nog för att testa det. Men man kan ju köpa såna där batteritestare, fast vet inte om det fungerar på knappceller. ungefär så här. Kanske dx själv har en
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #247 skrivet: 2013.03.19 - 20:22:21 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #248 skrivet: 2013.03.19 - 20:49:53 » |
|
Toppen! Om de har en som funkar på knappceller tar jag en sån nästa gång.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #250 skrivet: 2013.03.19 - 21:20:59 » |
|
Det gör en nog eftersom den röda grejen är röbar.. Glider upp dit den ska
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #251 skrivet: 2013.03.19 - 21:40:41 » |
|
Hä? Det blir inget. Den hade fått dålig kritik.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #252 skrivet: 2013.03.20 - 13:44:50 » |
|
det var ju synd. En annan då?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #253 skrivet: 2013.03.26 - 18:55:53 » |
|
Nu rear Engelsons en del grejer för 50:- styck (de har en större rea också). http://www.engelsons.se/Nyhetsbrev/allt-for-50-krDen tredje uppifrån, lager 2 fleecen, har jag och den är super. Tunn och smidig, stretchigt tyg, och ändå supervarm. Klarade hela vintern med den under en dåligt fodrad vinterjacka och nu har jag den under en vindjacka. Bra fickor med stadiga blixtlås (det har alla i princip alla deras grejer). Riktigt snygg också för att vara en sån, tycker jag. Tyvärr finns den bara i normalstorlekar, men om nån smalis är sugen så... http://www.engelsons.se/fleece
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #254 skrivet: 2013.04.02 - 13:36:27 » |
|
Ha ha! Nu kom ersättningsbatterierna. På dem står det Expiration Date: 3 years. Ingenting mera!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|