hemul
|
|
« Svara #135 skrivet: 2013.02.14 - 07:53:57 » |
|
Behövs inte, men tack! Jag har tittat på tuben. Jag hade nog gjort rätt, men rullade kanske inte tillräckligt hårt. Har inte orkat blöta ner den igen, men jag stängde in en massa luft i den så den blev som en spänd ballong och klämde. Inget kom ut. När jag testade första gången, i vatten, bubblade luft ut direkt när jag sänkte ner den.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #136 skrivet: 2013.02.14 - 09:15:26 » |
|
Jamen vad bra. Dåså. Såg att du köpte en till. Man kan aldrig ha för många påsar. *ler*
Skrivet i Tapatalk
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #137 skrivet: 2013.02.14 - 10:24:30 » |
|
Jamen nu tog jag en annan sort, serru! Man måste testa lite! Jag såg först nu att de faktiskt skriver hur lång tid det tar att skicka i bekräftelsemailet. Mellan 6 dgr och 3 veckor, om jag räknar rätt. How long it will take to process my order? Your order goes through several steps before reaching your door. (The estimated delivery time is quoted by the carrier, it may experience a few days delay during rush season. e.g. Christmas, New Year etc.). Here are those steps: Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers. Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged. Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMSetc). Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #138 skrivet: 2013.02.14 - 16:27:02 » |
|
jag fick mejl av dx att dom har litet leveransproblem och att det kan dröja litet längre. OK, ingen fara, undrar bara när det kommer.
knappcellerna är ok, jag köpte dom sist på IKEA, 8 eller 10 i ett pack! men minns inte priset. Dock brukar IKEA batterier vara helt ok.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #139 skrivet: 2013.02.14 - 17:40:58 » |
|
Precis det märket?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #140 skrivet: 2013.02.14 - 19:51:54 » |
|
DET vet jag inte.. ska kolla i helgen om du påminner mig :)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #141 skrivet: 2013.02.14 - 19:58:09 » |
|
Jag missuppfattade nog. Jag trodde att du köpte just de här på IKEA, men du menade bara att du köpt knappceller där va? Här har de några som de kallar Solvind. Också billiga, men inte riktigt lika billiga.
Tack för tipset! Jag visste faktiskt inte att IKEA sålde batterier. Jag har såna här i massor med grejer. Brukar köpa på Clas Ohlson, men sista gången var de dåliga. Höll bara en månad i köksvågen och den äter två!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #142 skrivet: 2013.02.15 - 12:04:01 » |
|
Ikea säljer batterier. Men är osäker på om de säljer knappcellsbatterier faktiskt. Tror inte det. Men deras vanliga batterier. AA och AAA är väldigt prisvärda. Och de har laddningsbara som är riktigt bra.
Skrivet i Tapatalk
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #143 skrivet: 2013.02.15 - 12:12:30 » |
|
Jodå och de heter Solvinden! Men de har bara en typ. Vet inte om den är kompatibel med CR2032 som sitter i det mesta. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60207130/Mina grejer skickades i morse, så den här gången är de snabba. Har nog fått VIP-status.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #144 skrivet: 2013.02.15 - 12:17:03 » |
|
Det är till att ha kommit upp sig i smöret minsann. Skrivet i Tapatalk
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #145 skrivet: 2013.02.15 - 14:25:32 » |
|
jodå det är dom. Se bilderna :)
fungerar finfint till mina vågar. köksvågen och personvågen som äter två! Kommer dock inte ihåg vad dom kostade... ska kolla nästa gång jag är på IKEA
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #146 skrivet: 2013.02.15 - 14:33:35 » |
|
Tack! Bra att veta. Hoppas Soxey är lika bra då. Det värsta är om de tar slut fort. Kan vara ruskigt irriterande, speciellt i sånt man inte använder enbart hemma, som t.ex. cykellysen.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #147 skrivet: 2013.02.15 - 14:43:01 » |
|
Känner till det! Solvinden är bra, kommer inte ens ihåg när jag bytte ut dom på personvågen, måste vara flera månader sen!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #148 skrivet: 2013.02.15 - 16:37:44 » |
|
Då ska jag köpa dem i fortsättningen om de från DX visar sig vara suboptimala. Om de passar alltså.Nämen, det står ju CR2032 på IKEAS. Jag VET att det stod nåt annat i går. Skumt. I textern står inget, så man måste titta på bilden.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|