Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.22 - 06:55:52 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Braiga nätbukter, alla kategorier  (läst 248423 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #105 skrivet: 2013.01.17 - 16:48:12 »

Hur mycket köpte du? Jag köpte 2 x 250 så det räcker minst 1 1/2 år, beroende på hur sommarn blir.

Nä, det är väl i Holland som här att det finns nån gräns för när de bryr sig. Men jag tror inte det är officiellt, törs inte ringa tullen och fråga.  :shy: Mina efterforskningar leder mig till att tro att det är i trakterna av 800 kronor ivf. :tongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #106 skrivet: 2013.01.17 - 18:39:21 »

brukar finnas på websajter.. jag hittade på skattesidans informationen. (holländska så jag länkar inte) till 22 euro men om det är en gåva till 45 euro. Men jag har för mig att det var litet högre, eller skulle bli det snart.

Köpte också 2 burkar på 250 piller men det beror litet om Jan också ska ha eller inte :) jag börjar iallafall!. Smidigt gick det och det är jag glad över!

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #107 skrivet: 2013.01.17 - 19:04:49 »

Ja, de är bra. Men de borde fixa sitt formulär ordentligt nån jävla gång! Just ja, det vet ju inte ni andra. Formuläret funkade fint för mig nu, men det gjorde det inte för Mynlen, så hon åkte på samma procedur som jag förut med ett mailat PDF-formulär. 

Det kanske är samma gränser inom hela EU. Skulle inte förvåna mig. Så de skiljer på gåva nu. De gjorde de inte förut. Tycker ändå det är bra att man kan beställa för hur lite som helst på DX. Det var fler grejer jag ville ha, men risken borde ju minska om man kör flera mindre beställningar.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #108 skrivet: 2013.01.17 - 20:18:21 »

nej formuläret fungerade inte men ändå är jag glad jag fick in det. kom ju relativt fort. Tagit min första nu. Om jag inte svarar imorgon så innhåll det något annat  :tongue:

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #109 skrivet: 2013.01.18 - 00:32:34 »

Anthrax!  :max-shock:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #110 skrivet: 2013.01.18 - 06:20:41 »

jag är kvar!
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #111 skrivet: 2013.01.18 - 09:17:24 »

Hej! :-)

Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #112 skrivet: 2013.02.04 - 19:42:07 »

Nu har paketet från DX kommit. Både muggen och påsen ser jättefina ut! Inte illa för 90 spänn!  :king:

Plåten i muggen är inte alls tunn som nån skrev i kommentarerna. Riktigt stadig. Men den är lite liten. Skulle vara 185 ml men 150 är närmare sanningen, med lite skvimpmån. Kanske sände de fel, för det fanns en mindre också, men det är inte hela världen. Den ska jag ha när jag ska dricka vin på mina picknickar i sommar. Tror jag ska prova den redan ikväll tametusingen!  :surprised:

Men nu får du hjälpa mig, Sorla! Eller nån annan som vet. Jag trodde man förslöt påsen genom att rulla ner kanten och knäppa ihop snäppet (då blir kanten som en ögla, ett hantag). På din beskrivning lät det som om jag skulle vrida ihop själva påsen. Hjälp! Så fort jag fått instruktioner ska jag göra vattentestet.

Nästa gång ska jag beställa en sån där orange påse som var snyggare, 20-liters tror jag. 10-liters var inte så himla stor som det lät. Jag börjar gilla DX rejält nu.  :inlove:
Loggat

Ekub
Superhero

Smörklickar: 15

Antal inlägg: 1471

« Svara #113 skrivet: 2013.02.04 - 19:59:28 »

Jag har missat något?! Vad är DX?
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #114 skrivet: 2013.02.04 - 20:28:31 »

http://DealExtreme.com . De har jättebilliga grejer, allt fraktfritt och man kan köpa hur lite som helst. De har mest skräp, men en del saker som verkar bra också. Men ibland behöver man ju skräp också. Gjorde en provbeställning för bara någon dollar först, en sån där liten sladdvinda för sladden till hörlurar till mobil eller mp3-spelare. Det gick bra efter lite krångel, så jag tordes prova igen. Tar några veckor, de skickar som brev. Från alla möjliga ställen tror jag, det här kom från Kina.

Det här fick jag för 90 spänn. En sån där vattentät packpåse kostar ju multum i sportaffären.

Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #115 skrivet: 2013.02.04 - 20:33:53 »

orkar inte kolla om du visade den sladdvindan, men hur heter det på engelska? Skulle kanske vara en lösning till min sladd som hör till CI om jag ska lyssna på musik...
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #116 skrivet: 2013.02.04 - 21:34:22 »

Nä, det gjorde jag nog inte. Jag tog en i mängden bara för att få göra en provbeställning. Den är jätteful och ser ut som en stor knapp. Fast den funkar som den ska. Man kan snäppa fast den i jackan med en klämma. Har en väldigt bra till mobilen, som en silkonstav. Den var dyr. Det finns liknande billigt på amazon.com, men de har ju hiskelig frakt till Sverige numera.

Min är turkos.
http://dx.com/p/unique-button-style-earphone-cable-cord-winder-organizer-random-color-106809
Du kan nog hitta här http://dx.com/s/cable+cord+winder eller leta runt under mobiltillbehör. Tror en del hette nåt annat också, men jag minns inte hur jag sökte.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #117 skrivet: 2013.02.04 - 21:41:13 »

Här är den braiga. Det är alldeles för dyrt för en silkonpinne, men jag var så trött på att headseten gick sönder så när jag köpte ett finare headset så...
http://www.cordctrl.com
Och här är den jag skulle ha köpt om jag haft en mula i USA.
http://www.amazon.com/...
Loggat

Ekub
Superhero

Smörklickar: 15

Antal inlägg: 1471

« Svara #118 skrivet: 2013.02.04 - 22:35:24 »

Älskar sidan redan  :inlove: :thumbsup:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #119 skrivet: 2013.02.04 - 22:42:34 »

Jag veeeet! Man kan förlora sig där hela kvällen!  :lulz:

Kollade just. Beställde detta 7/1, så man får ha lite framförhållning. Men det är nästan lite roligt. Det kommer som en överraskning när det kommer.  :biggrin1:
Loggat

Sidor: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544