Mynlen
|
|
« Svara #75 skrivet: 2013.01.08 - 08:38:18 » |
|
ska fråga Sari men hon är i skolan nu... det står iaf "klickad" burkar....
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #76 skrivet: 2013.01.09 - 08:05:52 » |
|
Jag har gjort en ny beställning från DealExtreme. Runt 100 spänn den här gången. Hur som, varorna har redan skickats, ett drygt dygn efter att jag lade beställningen, så det var nog otur förra gången.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #77 skrivet: 2013.01.09 - 19:56:05 » |
|
wow toppen! Inte haft tag på Sari än.. försöker nu. Har huvudvärk, blää. (har ingen samband antar jag men ändå hahaha)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #78 skrivet: 2013.01.09 - 21:49:51 » |
|
D-vitaminbrist? Den här gången är jag rätt spänd på DX-grejerna. De är potentiellt fina. En rostfri mugg och en sån där vattentät packpåse som brukar kosta skjortan. De hade många såna. Jag valde en som jag inte tyckte var snyggast men som hade fått många positiva reviews. 90 spänn nånting blev det ihop. Bara en sån påsa kostar normalt ganska många hundralappar.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #79 skrivet: 2013.01.10 - 13:15:50 » |
|
88:70 har de reserverat på banken.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #80 skrivet: 2013.01.10 - 15:00:23 » |
|
härligt när kursen ligger bra till!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #81 skrivet: 2013.01.10 - 21:34:00 » |
|
Jag hittade en DX-app till Ifånen. Men jag hittar ingen mugg. Dålig app eller så köpte du sista muggen.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #83 skrivet: 2013.01.11 - 09:50:34 » |
|
De där muggarna var fina! Blänker och ser lyxiga ut. Men du får passa dig så du inte råkar trycka till den så den fäller ihop sig när du har fullt med rött vin i den. Påsen är en variant på de jag har. Ser lite styvare ut i tyget, men är säkert bra. Otroligt billig i alla fall. Appen suger. De har inte hela sortimentet i den.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #84 skrivet: 2013.01.11 - 11:14:38 » |
|
Visst gör de? Kolla på nätet sen. De där gula påsarna är mycket snyggare. Är den här bra ska jag nog köpa flera. Mina cykelväskor är inte helt täta, så det kan vara bra att lägga käder i nåt sånt här. Var lite osäker på hur stora de egentligen är, så jag tog en liten, 10 l. Behöver ju inte vara så vattentäta så de flyter, men det verkar vara det som finns.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #85 skrivet: 2013.01.11 - 17:08:24 » |
|
Annars går icakassar bra.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #86 skrivet: 2013.01.11 - 17:11:55 » |
|
Jag vet, men det blir lite rörigt och rörs de till kan det regna in.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #87 skrivet: 2013.01.11 - 17:14:41 » |
|
Jag har en variant som är lätt genomsiktliga, i olika färger. Så kan man känna igen den rutiga skjortan genom tyget och behöver inte öppna alla för att hitta rätt. Annars är ett tips att hålla ordning på vad man packar i vilken färg. Men det klarar jag inte av att memorera.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #88 skrivet: 2013.01.12 - 05:26:37 » |
|
Är det också såna där flytisar? Jag har kollad efter såna där tunna packpåsar som var vanligt för, som gymnastikpåsar fast i tunn nylon. Men de jag hittade var oförskämt dyra.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #89 skrivet: 2013.01.13 - 15:56:41 » |
|
Jo, det är nog den oförskämt dyra sorten jag har. Fast de är bra! Lätta att tömma på luft också, innan man stänger till dem ordentligt.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|