Jag fick min pryl från Deal Extreme i veckan. Det tog en jädra tid. Något måste ha gått snett för det stod i flera veckor som status att den höll på att plockas eller packas eller vad det var. Till slut skickade jag in en Support Ticket. Fick svar inom några timmar. De beklagade och lovade att den skulle skickas inom 3 dagar. Tydligen är nåt fortfarande fel där för jag hade just kollat status som nu var "preparing for shipping" eller liknande när det rasslade till i lådan och där kom prylen! Det hade nog inte gått mer än 3 dagar sedan de sa att de skulle skicka den inom 3 dagar då.
Trots att det krånglade lite är jag nöjd. De var ju snabba med att rätta till det och en fullt fungerande sladdvinda till mp3-spelaren för $2.20 ink frakt är ju inte mycket att gnälla om.
De har ju uppenbarligen mest skräp, men såna där enkla småsaker funkar de nog bra för. Sånt är ju ofta jättedyrt i butik om man ens lyckas hitta det. Killen jag fick tips om sajten av hade köpt en massa cykelprylar, starka lampor och väskor och sånt, och var helnöjd, så bara smäck är det nog inte heller.