Hejsan Kwidell!
Ja, just så ser den ut, såsom du beskriver. Ja, jag måste ju prova så småningom, men allt är så nytt än, jag känner mig lite "grön" så att säga
Började i mars, så det har inte gått så många veckor än.
Ska tro att jag kämpade som f*n med en sån där apparat för att göra en typ av "situps". Två hela veckor gick, innan jag äntligen fattade att jag satt alldeles fel med fötterna. Det gick skittungt och jag klarade typ bara tjugo kilo .. sen gick det upp för mig att man skulle ha fötterna bakom nåt stöd istället för att använda dem som fotvilare .. hehe
Värsta var att jag hade fått instruktion med coachen hur jag skulle använda apparaten, men det var ju så mycket nytt att ta in, alla träningsredskap ser ut som ufo´n nu för tiden
Jodå, man kan boka sin coach för enskilda träningspass och man får även två tester under året tillsammans med coachen där man mäter olika saker (ska snart göra första testen). Sen får man maila och fråga allt man undrar över, man har ständig kontakt. Kommer man inte och tränar så ringer de upp en och frågar hur det är etc. ( Fettis o svettis ...
)
En sak som känns besynnerligt dock, är att de endast säljer frukt, choklad och smaksatta drycker där
De har en tradition att bjuda på fredagsfrukost om man vill träna tidigt den dagen, men det är ju bara kolhydrater som bjuds så det funkar inte
.... och nu går det upp för mig att jag är trådbrytare av rang som vanligt
Förlåt Hemulen