Ja, man får passa sig så man inte silar mygg. Jag vet inte hur lågt du vill ligga på kolhydraterna, men om du inte är stenhård nollkolhydratare så spelar nog inte så där lite nån roll. I så fall kan du inte äta ägg eller lever heller och det vore väl synd?
Sen kan man ju undra varför sockret ska behöva vara där alls förstås när det är så mycket kött i. Undrar om det kan vara så att köttet rimmas först? Det skulle ju kunna förklara lite socker.
Usch hemska tanke o inte äta ägg lr Levergryta som e så gott
Nej 0 liggerjag inte på.... ärligt talat så har jag nolkoll på hur KH jag får i mig om dan
Enda jag gör e att jg undviker bröd, pasta, ris o sånt, ifs slank det ner 1 brödskiva igår på jobbet
men nöjde mig med 1 o inte som tidigare flera st
Jobbet är det svårast att undvika KH om jag är på ett ställe där vi antingen hämtar maten till lunch, kvällsmaten e lite lättare iom vi lagar den sjäva även om det blir en del halvfabrikat. Men som tur är är det bara 3-4 ställen vi har det så på resten av mina ställen (är bara på en 20-30 olika ställen) där har jag egen mat med mig o lättare o styra över KH där :)
Jag märker att matkassan blivit mycket billigare nu denna månaden jag hållt på med LCHF när jag inte kör latmans varianten och köper typ Findis/Dafgård rätter lr köper nåt i korvholken osv utan lagar maten själv dessutom inte köper massa godis o läsk