Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.27 - 16:55:27 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Moncans resa....  (läst 298517 gånger)
0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
anod
Full Member
***

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 138



« Svara #480 skrivet: 2011.06.01 - 13:39:29 »

va e det för ställe jag har hamnat på  :blink:
Loggat

\"Always look on the bright side of life\"
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #481 skrivet: 2011.06.01 - 15:10:28 »

va e det för ställe jag har hamnat på  :blink:
Ska du säga  :flirting: dina trådar spårar oxå ur emellanåt  :lulz: Ta tråden om sötningsmedel tex....  :tongue_wag:
Men det är därför vi trivs här, för vi e lika knäppa allihop  :laugh: :clapgrin: :pippi:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
anod
Full Member
***

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 138



« Svara #482 skrivet: 2011.06.01 - 17:46:40 »

ja, det kanns onekligen som om man hittat hem!!!!!  :clapgrin:
Loggat

\"Always look on the bright side of life\"
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #483 skrivet: 2011.06.01 - 19:38:46 »

 :inlove: så sant så!  :lol:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #484 skrivet: 2011.06.01 - 22:44:34 »

Nja, jag känner mig lite utanför...  :sad: För jag är en sån som alltid försöker hålla trådarna konsekvent ämnesinriktade, och sen kommer ni andra och bara förstör allt!  :so_mad:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #485 skrivet: 2011.06.01 - 23:38:40 »

Herregud, Corny, det är bara att ge upp!
Det funkar uppenbart inte så här...jag försökte också men insåg att det var bara att go with the flow  :lmao:

Fast samtidigt är det ju rätt kul, egentligen  :cool:  :pippi:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #486 skrivet: 2011.06.02 - 01:11:50 »

Jo, jag har insett det, Moncan.  :blink: Ibland är det inte lätt!  :worried:  :rose:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #487 skrivet: 2011.06.02 - 01:13:40 »

 :whistle:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #488 skrivet: 2011.06.02 - 07:44:19 »

Ok, back to topic....hur länge det nu blir så  :rolleyes: äsch, mig spelar det ingen roll  :laugh: det är ju det här urspårandet som gör det här forumet så hemtrevligt och roligt!

Nu har jag varit intermittent, igen...över en natt tappat 1.2 kg.....och vet inte varför. Det var i alla fall två veckor sedan sist....


Imorgon: Chappen!  :yay: Fast idag: GeKås! Med fem tonåringar och en tio-åring....hm, i en volvo 945.....bagageåkning....tur vi bor nära.  :eeek:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #489 skrivet: 2011.06.02 - 10:25:03 »

Så länge du är intermittent åt rätt håll så är allt fridens. Grattis och ha en kul tripp!  :thumbsup:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #490 skrivet: 2011.06.02 - 15:13:51 »

Ja, och du, Sorla, jag ser att det bara är en migrän än så länge, torsdag och allt, hoppas det förblir så den här veckan  :thumbsup:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #491 skrivet: 2011.06.02 - 15:19:47 »

Ja, det hoppas jag med, av hela mitt hjärta! Vad observant du var!  :smooch:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #492 skrivet: 2011.06.02 - 15:31:38 »

Kollar in den varje vecka och den här veckan har jag hållt tummarna för att det ska förbli en 1:a  :flirting:  :rose:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #493 skrivet: 2011.06.02 - 15:41:12 »

Vad gullig du är!  :inlove: Nu blev jag alldeles varm..... :smile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #494 skrivet: 2011.06.02 - 15:51:54 »

 :redface: ehhh, tack  :inlove:  :flowers: vi ska ju stötta varandra  :look_down:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sidor: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544