Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.28 - 01:30:18 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 53   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Moncans resa....  (läst 298616 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #450 skrivet: 2011.05.26 - 22:45:27 »

Nä, skämt åsido, det är inte konstigt om det hakar upp sig ibland eftersom jag hittills har tappat 6 kg så bromsar kroppen upp lite grann, det kommer snart ett gôtt ras. Men troligen senare i juni...ska ju på bikemeet  :mc: först den 3/6 på high chaparrall....där blir det svårt att leva LCHF så jag tänkte skita idet den helgen. Tre dagar i sus o dus med hamburgare pizza och gott att dricka  :cheers:
Jag trodde att det var nerlagt! Det var väl inget förra året?
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #451 skrivet: 2011.05.27 - 11:33:22 »

Mnja, så här är det: 2005 var sista året, därefter heter det Swedish Bikemeet In Memory eller till minne av Swedish Bikemeet- träffen som vägrar dö  :rolleyes:

Eller ja, 2006 var det Swedish Bikemeet R.I.P. men nu är det In Memory istället  :biggrin1:

Så det är inte riktigt den ruljangsen längre som det var, men fortfarande försäljning av diverse krimskrams och mc-kläder. Och party party  :frogdance: :yeah: drinking_x2

Idag om en vecka åker vi!!! Håll tummarna för att det är strålande solsken heeeeela helgen!  :thumbsup: :w00t: :banana: _ :cool2:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #452 skrivet: 2011.05.27 - 17:11:51 »

:sex:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #453 skrivet: 2011.05.27 - 20:11:04 »

:sex:
Mja, det är inte helt omöjligt det heller  :redface: :biggrin1:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #454 skrivet: 2011.05.27 - 20:55:52 »

Inga :redface: för  :sex: ! Inget att skämmas för alls! :flirting: låter trevligt! :lol:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #455 skrivet: 2011.05.27 - 22:36:27 »

Det enda som skulle vara pinsamt är väl att vi ligger i tält, ett inte alltför stort sådant  :shy:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #456 skrivet: 2011.05.27 - 23:05:36 »

Är det fint väder kan man väl vara lite var som helst.  :nod-yes:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #457 skrivet: 2011.05.27 - 23:15:47 »

Tja, lite väl crowded där skulle jag tro, för sådana aktiviteter  :whistle: :flirting: Men vi är ju barnlediga en hel dag till efter att vi kommit hem, och då serru  :flirting: :rolleyes:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #458 skrivet: 2011.05.27 - 23:29:44 »

Det låter bra! Här håller sparriseffekten i fortfarande... :flirting:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #459 skrivet: 2011.05.27 - 23:32:04 »

Det låter bra! Här håller sparriseffekten i fortfarande... :flirting:
Eh, ok, måste missat något, vad är det???
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #460 skrivet: 2011.05.27 - 23:47:36 »

High Chaparall!  :inlove: Älskar det stället!  :inlove: många är de semestrar som jag som liten besökte det stället... och nu som vuxen är det också en given hitt!  :lol: jag och maken brukaar numer boka rum på deras Hotell och sova en natt där... innan tripp till Ullared.  :lol: :inlove:  vad kan jag säga... älskar båda ställena!  :laugh:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #461 skrivet: 2011.05.28 - 00:39:16 »

Det är bedrövligt, kwidell!  :nod-yes: Det värsta är att du inspirerar mig till att göra något liknande.  :redface: För jag tycker faktiskt att det låter kul! Kanske vi ska möta upp på någåt av ställena?  :flirting:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #462 skrivet: 2011.05.28 - 00:56:55 »

 :lmao:  :thumbsup: Låter som en given hitt!!  :lol: ullared har ju också en kamping med massa trevliga små hus där man kan övernatta.  :inlove: och de har Badtunnor!  :lol: vi bokade en sådan förra året när vi var där och shit va mysigt det var!!  :w00t: shopping hela dagen och sen sjunka ner i en het badtunna...  :inlove:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #463 skrivet: 2011.05.28 - 06:50:52 »

Det låter bra! Här håller sparriseffekten i fortfarande... :flirting:
Eh, ok, måste missat något, vad är det???
Vi åt mycket sparris när vi var i tyskland, och den resan tror jag du var med och läste om i min tråd  :lol:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #464 skrivet: 2011.05.28 - 07:11:40 »

Det låter bra! Här håller sparriseffekten i fortfarande... :flirting:
Eh, ok, måste missat något, vad är det???
Vi åt mycket sparris när vi var i tyskland, och den resan tror jag du var med och läste om i min tråd  :lol:
Ja just det ja he he he! Kan det ha varit sparrisen då? :smack_head: :rolleyes:

Ullared ligger drygt 3 mil från min ort så där var jag igår morse  :biggrin1: och införskaffade sovsäck och liggunderlag till sonen som ska på övernattning idag. Dessutom köpte jag en sjösäck/kondom att packa i och ha på motorcykeln  :smile:
Både Ullared och Chappen är nice!  :inlove:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sidor: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 53   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544