moncaponca
|
|
« Svara #330 skrivet: 2011.04.18 - 11:32:30 » |
|
Ja det är det verkligen, så nästa vecka lär bli mindre....
|
|
|
Loggat
|
Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #331 skrivet: 2011.04.18 - 11:52:11 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #332 skrivet: 2011.04.18 - 13:09:13 » |
|
|
|
|
Loggat
|
Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #333 skrivet: 2011.04.18 - 15:05:58 » |
|
Nämen, Moncan! Inte sitta där och ta ut nästa veckas olycka nu, när du ska njuta av den här veckans triumf! Grattis toka!
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #334 skrivet: 2011.04.18 - 15:29:21 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #335 skrivet: 2011.04.19 - 07:57:39 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #336 skrivet: 2011.04.23 - 12:09:01 » |
|
Åkej. Ska gnälla lite nu. Har inte slarvat, ändå gått upp ca 8 hg..... Fan vet varför, men det var ju det jag sa, det gick för bra förra veckan......
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #337 skrivet: 2011.04.23 - 12:44:04 » |
|
Äsch, det går inte alltid i jämn takt och det kan ju vara vatten också. Men kul är det inte. Man behöver ständig bekräftelse, så är det för mig ivf. Jag blir lika besviken jag.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #338 skrivet: 2011.04.23 - 14:24:33 » |
|
Åkej, så här är det. Lyssna nu noga. Man får INTE och ALDRIG ta ut olyckor i förskott. Men man SKA ALLTID ta ut lycka i förskott. Så nu får du faktiskt se framåt och tänka att jaja, det blir bättre nästa vecka. Då kanske det kommer ett sånt där härligt viktskutt igen! Men det är klart att jag fattar att du är besviken. Hoppas det går bättre nästa vecka.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #340 skrivet: 2011.04.24 - 11:22:09 » |
|
Äsch, det går inte alltid i jämn takt och det kan ju vara vatten också. Men kul är det inte. Man behöver ständig bekräftelse, så är det för mig ivf. Jag blir lika besviken jag.
Japp precis så är det och lo o sorla, ni har oxå rätt..... Så, imorgon blir det veckovägning, då återkommer jag, suck, med veckans resultat....
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #341 skrivet: 2011.04.24 - 12:11:35 » |
|
Skulle behövt en "tummhållarsmiley" här. Jag håller hur som helst tummarna.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #343 skrivet: 2011.04.25 - 13:03:14 » |
|
Nä?! Äre problem med bajseriet nu också! Pest!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #344 skrivet: 2011.04.25 - 15:06:21 » |
|
Äsch, fuck.... 8 hg upp....bajs.... Jag måste be dig vårda ditt språk. Vi är noga med sånt här.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|