Hejsan alla söta vänner!
det värmer att veta att man är omtyckt och saknad faktiskt
ack vänner!
lite kort "recap" över senaste tiden.
Jag började ett nytt jobb och jobbade häcken av mig genom att jobba på två ställen samtidigt... men jag hoppades att det skulle vara värt det i slutändan... det var det nu inte visade det sig
det nya jobbet, som var ett vikariat på 3 månader men med "goda möjligheter till vidare anställning" visade sig vara rena stolpskottet!.. inte fick jag vara kvar där inte efter de 3 månaderna.. trotts att jag verkligen gett allt.. vidare så har jag fått lägga ner en massa tid och energi med att bråka om min lön.. för det har ju bara "råkat" bli fel där självklart.
Januarilönen så försökte de komma undan med att betala mig 4500:- för lite!
och nu i Marslönen så har de skrivigt att jag slutade en dag tidigare än jag gjorde.. så där saknas det också lön..
.. tar på krafterna att behöva bråka om sådana självklarheter hela tiden!
jag hade dock den stora turen att jag kunde gå tillbaka till mitt gammla jobb igen.. förvisso fortfarande som timmanställd. men det är bättre än att inget jobb ha alls!
tyvärr så ska min avdelning flyttas till Uppsala och integreras med ett callcenter som finns där... något som självklart gör att stämmningen är bottenlåg! alla är ledsna, frustrerade och irriterade... så det är inte direkt någon postitiv upplevelse att åka till jobbet
...
det är väll huvuddragen av vad som hänt under min frånvaro. känner att det inte funnits någon energi kvar till annat direkt.. så tyvärr så har jag inte orkat ta mig hit på ett bra tag
men ni finns i mina tankar endå!