Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.23 - 22:51:47 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 64   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kwidell väger in.  (läst 320657 gånger)
0 Medlemmar och 12 gäster tittar på detta ämne.
kwidell

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 4160

Hemsida
« Svara #615 skrivet: 2011.08.25 - 22:05:06 »

:redface: Tack vännen!  :inlove:

jag är väldigt osäker på detta. antar att jag har lågt självförtroende.  :shy: men ajg jobbar på det!.. jag vill kunna ta fram gitarren och spela och sjunga samman med familj och vänner... inte uppträda! utan bara kunna skapa den där härliga stämningen som alltid anländer när någon har en gitarr med sig och man sitter och sjunger samman  :inlove: ...
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #616 skrivet: 2011.08.25 - 22:48:32 »

Toppen!  :flowers:
Loggat
kwidell

Hemsida
« Svara #617 skrivet: 2011.08.25 - 22:57:34 »

:rose: Tack Ninnan!
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Corny

Smörklickar: 25

Antal inlägg: 2562

« Svara #618 skrivet: 2011.08.26 - 00:29:58 »

Jag tycker att du är duktig! Det är väl inte så länge som du har spelat gitarr? Och ja, rösten är underbar!!!  :heart_throb: Du kan få spela in godnattsagor till mig!  :lol:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
/LO

Smörklickar: 17

Antal inlägg: 1269

« Svara #619 skrivet: 2011.08.26 - 01:09:21 »

:redface: Tack vännen!  :inlove:

jag är väldigt osäker på detta. antar att jag har lågt självförtroende.  :shy: men ajg jobbar på det!.. jag vill kunna ta fram gitarren och spela och sjunga samman med familj och vänner... inte uppträda! utan bara kunna skapa den där härliga stämningen som alltid anländer när någon har en gitarr med sig och man sitter och sjunger samman  :inlove: ...
Har inte lyssnat, mannen sover bredvid mig. Men du vill vara en Mats alltså? :flirting:
Loggat

LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
idalinda
Extraterrestrial

Smörklickar: 41

Antal inlägg: 6909

« Svara #620 skrivet: 2011.08.26 - 11:03:52 »

Visst kan du ta din gitarr och sjunga med vänner och släkt!  :thumbsup:
Loggat
kwidell

Hemsida
« Svara #621 skrivet: 2011.08.26 - 11:23:24 »

Jag tycker att du är duktig! Det är väl inte så länge som du har spelat gitarr? Och ja, rösten är underbar!!!  :heart_throb: Du kan få spela in godnattsagor till mig!  :lol:
:lmao: Tack för komplimangen vännen! men jag lär nog inte spela in några godnattsagor riktigt ännu  :flirting: jag tycker själv att det är jobbigt att höra min egen röst. svårt att vara objektiv när man bara vill krypa under täcket  :flirting: men det är nog ett bekymmer jag tror många har.  :nod-yes: eftersom jag filmar rätt mycket så försöker jag vänja mig vid att både se och höra mig själv på band... men attan vad svårt det är!  :laugh:

Lo.. vad är en "Mats" för något?  :confused3:

Loggat

kwidell

Hemsida
« Svara #622 skrivet: 2011.08.26 - 11:28:04 »

vägde mig i dag. och vågen stannade på 106,0  :glare: en ökning sedan förra veckan alltså. men å andra sidan hade jag nog väntat mig det faktiskt  :nod-yes: jag mådde väldigt dåligt i Onsdags och det enda jag åt var rostat bröd. förvisso lowcarbbröd, men endå!... även i Torsdags bestod maten av samma bröd... och nu i dag har jag ätit bröd till frukost igen. men det är det enda som magen inte verkar ha bekymmer med just nu  och innan ni börjar spinna tankar kring  :rollbaby: så kan ajg medela att Nej jag är INTE gravid  :rolleyes: däremot så åt jag thaimat i tisdagskväll... något som jag tror slog ut magen rätt så effektivt denna gång.
Loggat

Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #623 skrivet: 2011.08.26 - 11:46:53 »

diarée? :hm-hm:
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #624 skrivet: 2011.08.26 - 12:00:34 »

Nej, hon SJUNGER hör du väl!  :club_idiot: :lulz:

Vem skulle lägga upp en film på sig själva när de har diarré på tuben? Du är ju pervers!  :fork_off:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
/LO

Smörklickar: 17

Antal inlägg: 1269

« Svara #625 skrivet: 2011.08.26 - 14:31:05 »

Vi satt ett gäng på en strand några mil utanför Tylösand
Käka korv och chips, rökte för mycket och sänkte en 7, 8 pripps
...
Loggat

LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #626 skrivet: 2011.08.26 - 16:02:28 »

Mats Uggla?  :pippi:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

Hemsida
« Svara #627 skrivet: 2011.08.26 - 17:01:12 »

Vi satt ett gäng på en strand några mil utanför Tylösand
Käka korv och chips, rökte för mycket och sänkte en 7, 8 pripps
...

:lulz: :lulz: :lulz: Ja DÅÅÅ är jag med!  :lulz:

Nej, hon SJUNGER hör du väl!  :club_idiot: :lulz:

Vem skulle lägga upp en film på sig själva när de har diarré på tuben? Du är ju pervers!  :fork_off:

:lulz: :lulz: :lulz: :lulz:

och som svar på frågan Ninnan... inte diarée direkt... lös i magen ja. men framför allt illamående något så extremt! precis att jag klarade mig ifrån  :puke1: men det tog en del "övertalning" att slippa vill jag lova  ... känndes verkligen som om hela magen var irriterad!? :confused3: vad jag än svalde om så bara vatten så blev magen arg och bråkade.  :sad:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #628 skrivet: 2011.08.26 - 17:26:35 »

Äntligen har jag lyckats lyssna på dig Kwidell! Du sjunger fint!  :clapping: Jag kunde inte låta bli att sjunga med.

Dottern: Gillar du den här låten?! :glare:
Jag: Ja!  :nod-yes:
Dottern. Det märks! 

Hon har inte samma musiksmak som vi har. Uppenbart.  :tongue:

Hoppas du mår bättre från ditt gravidillamående, som inte var gravidillamående.  :hugsmile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

Hemsida
« Svara #629 skrivet: 2011.08.26 - 17:58:24 »

:lulz: :lulz: Jag diggar din dotter Sorla!  :lmao:  och visst är det svårt att inte sjunga med i denna låt!  :nod-yes:  har trallat med i den ända sedan filmen kom för måååånga år sedan  :lol: jag gick och såg filmen två gånger på bio bara för att jag älskade musiken så mycket!  :laugh: sen inköpptes skivan med filmmusiken..  :whistle:

jo "gravidillamåendet" som inte är det är bättre... men jag känner att det ligger och lurar hela tiden?  :blink: så jag är ytterst försiktig med vad jag äter just nu.. skälet till att jag vet att jag inte är gravid är att jag precis avslutat min mens.  :nod-yes: så nån graviditet kan det inte vara tal om. då har jag missat en hel del av biologi och sexualkunskapen isf!  :ignore:  :laugh: :flirting:
Loggat

Sidor: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 64   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544