Hahahah ja det där med Rockring ja... kan användas som armband också...
.. mitt jobb köppte faktiskt in en sån där "Ny" rockring.. stor sak i många färger med tyngd i... sketajobbig är den!!... Ont gör den också... sägs ge massage.. mig ger den bara blåmärken
Men Hopprep är ju inte fel inte!
Idalinda du är en pärla!
och LO också för den delen!
då vet jag äntligen Varför jag ska tjuva tomatplantorna!.. nu ska här tjuvas!
har nu lyckats instalera flertalet av de program jag vill ha på nya datorn också... men inte är det lätt alltid inte!.. allt kräver ju internetacess!
bara för att jag inte hade det just då!!... nåväl... maken kom hem med nån "trådlös" pryttel som skulle kunna prata med den router vi har... skulle vara klart på 10 min enligt instruktionen.. jo tjenare! 2 timmar!!!
och inte fungerar det speciellt bra heller...
ne... blir sladd.
Undertiden som min käre make höll på ock bråkade med datorn... så passade jag på att montera ihop de nya vilostolen till balkongen... flertalet svordomar senare så står den där... Oemotståndligt bekväm och lagom "gungig"
... fast gissa hur länge jag fick sitta ifred i den då.... tog nog maximalt 5 sekunder från att jag började sätta mig, tills jag hade en katt i knät.
.. sen låg madamen där... och mös... senare så var jag oförsiktig nog att lämna stolen obevakad... och då passades det minsan på!
när jag återvände så låg där en madam som vägrade flytta på sig.
så så blev det med den saken!.
senare så tänkte maken sätta sig där.... men då var det upptaget av den andra katten
med andra ord så får man vara snabb om man ska få njuta därute!
bilder finns föresten på min blogg:
www.skruttens.webblogg.se