Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 04:56:46 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 64   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kwidell väger in.  (läst 320906 gånger)
0 Medlemmar och 10 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #420 skrivet: 2011.07.19 - 12:03:24 »

Det är fint med lite valkar på fingrarna  :thumbsup: allrahelst om man fått dem och haft roligt under tiden  :whink:
Keep on the playing!   :nod-yes:
Loggat
kwidell

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 4160

Hemsida
« Svara #421 skrivet: 2011.07.19 - 22:13:27 »

:laugh: I will do so!  :whistle: blev spelande även i morse och nu kunde jag äntligen spela på min stålsträngade Turkosa skönhet  :inlove: .. har inte gått att göra det med blåsor på fingrarna liksom.. det gjorde aldeles för ont  :tongue_wag: så jag har varigt "hänvisad"  :rolleyes: att spela på min nylonsträngade träfärgade skönhet i stället!  :flirting: det är absolut inget fel på henne! men då jag rätt nyligen köppte den Turkosa så har ju lusten att spela på den varigt rätt så stor liksom  :redface: och det är ett annat ljud i stålsträngat gämfört med nylonsträngat...  :nod-yes: stålsträngarna ger ett mycket "Rockigare" ljud  :lol:  :flirting:

började spela in mig på ännu en låt i går morse också.. blev ännu en av Taylor Swift. denna gång hennes "Love Story"  :inlove: den börjar låta helt ok nu... behöver mer övning, men den kommer så smått!  :lol:

förutom mitt spelande så är det inte så mycket annat på gång.. jobbar nätter som en tok just nu... så det hinns liksom inte med någonting annat... de där 30-40 minutrarna jag spelar på morgonen är i princip det enda roliga jag gör just nu!  :rolleyes: .. sen är det sova... vakan på kvällen av att maken kommer hem med mat.. gå upp, äta... se på TV och ta det lungt nån timme.. sen iväg till jobbet.. ja ni förstår kanske att det inte hinns med så mycket skojjiga saker förutom det  :shy:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4