Tack för den liknelsen! nu har jag fiskögon också!!
men jo. den är liksom lite seg.. och knallgul... men gud så skönt det var när den väl kom på platts!
det slutade äntligen göra ont och jag har fått sova i lugn och ro under natten.
mycket också tack vare den underbara nässpray som jag "importerade" från USA för 3 år sen
skaka och spruta 2-3 gånger i varge näsborre.. sen kan man njuta av en natts sömn utan större bekymmer!
dock får man bara använda den i max 3 dygn i sträck... så jag gissar att den inte är alltför nyttig så att säga...
men det struntar jag i för ögonblicket! jag kan i alla fall andas på natten!!
dagtid så är det snyta sig var och varannan minut som gäller... men natten får jag åtminstonde vila.
fast nu så känner jag mig faktiskt mycket bättre! är inte lika sänkt som tidigare.. och behöver inte sova lika länge heller. tidigare i veckan så sov jag nästan dygnet runt... kom ur sängen vid 15-16 på eftermidagen.. för att vara uppe till 21 ungefär... men i dag kom jag ur sängen 11:30 så det är en stooor skillnad!
det enda som fortfarande är för jäkligt är denna förbenade snuva! ... men jag hoppas att den också ger med sig snart.
Humöret är i alla fall mycket bättre!
Har faktisk varigt så pigg att jag spelat lite gitarr! både i går och i dag.
i går fick jag vila efteråt.. men i dag gick det bättre. även själva spelandet går bättre!... försöker få till det hela nu... efter jag vet inte hur många år
men just nu så känns det faktiskt som att det går frammåt!
bortsett från ömma fingertoppar
men det är bara väntat när man spelar stålsträngat och är ovan.
men jag måste ju spela på min underbara turkosa Gitarr!
känner att jag är lite "hyper" just nu....
men det är bara för att jag faktiskt lyckades spela en hel låt! och det lät bra!
det har jag sällan eller aldrig lyckats med förut....