|
Sorla
|
|
« Svara #31 skrivet: 2010.11.20 - 23:29:32 » |
|
ojojoj, jag har sett mycket fett som har svallat ikväll. :o) men de hade kul ändå.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #33 skrivet: 2010.11.21 - 01:28:13 » |
|
ojojoj, jag har sett mycket fett som har svallat ikväll. :o) men de hade kul ändå.
Där fick hon fram lite snyggt att hon inte dallrar.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #34 skrivet: 2010.11.21 - 15:18:19 » |
|
Hemul, det var ont om kavaljerer.....han som brukar vara ett säkert kort, var nykär och helt upptagen av sin dam. Jag avskyr när folk är nykära, de blir helt blinda för folk i sin omgivning. Så det blev bara några få danser med folk som dansade hellre än bra. Ingen som verkligen kunde foxtrott eller bugg. Dessutom satt mina nya stretchjeans så tight att det inte fanns något som kunde dallra. Det var stadigt packeterat.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #35 skrivet: 2010.11.21 - 15:52:12 » |
|
Jag trodde bara tjockisar hade stretchjeans.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #36 skrivet: 2010.11.21 - 16:07:00 » |
|
Där trodde du helt galet Hemulen! Och alla har något som kan dallra, tjockis eller inte. Tex de där påsarna efter amning av 3 barn.... Eller gäddhänget på armarna, eller häcken. Ärligt talat ser det snyggare ut med hud som är fylld av något, än hud som hänger löst och fladdrar för vinden.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #37 skrivet: 2010.11.21 - 16:47:25 » |
|
Jag håller på att fylla mitt gäddhäng med järn. Har gått upp på 3 kiloshantlar nu. Läskigt faktiskt, jag hade ju FETA överarmar förut också, men hänget kom inte förrän jag började gå ner vikt. Har aldig ägt ett par stretchjeans, därav min okunnighet. Det är så många år sen jag ägde ett par jeans över huvud taget. Men jag minns vad som gällde än - tvättade Levis 28-32, smala nedtill.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #38 skrivet: 2010.11.21 - 19:58:58 » |
|
Jag hade ett par på 80-talet som var helt underbara. Urtvättade så de nästan var vita, smala nere vid foten, hög midja och ganska rymliga över låren. Det var tider det! Hoppas det modet kommer snart igen! Gärna med hängslen också.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #39 skrivet: 2010.11.21 - 20:23:02 » |
|
Vida över låren? Var det ridjeans?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
/LO
|
|
« Svara #40 skrivet: 2010.11.21 - 20:29:37 » |
|
Det såg ut så. pösjeans!
|
|
|
Loggat
|
LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #41 skrivet: 2010.11.21 - 20:38:21 » |
|
Jag var nog för cool för att ha såna.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ena
|
|
« Svara #42 skrivet: 2010.11.21 - 21:53:22 » |
|
Vida över låren? Var det ridjeans? I DK het de morotsjeans. Man så virklig ut som en morot Fula som f....... Inte nånting att längta efter
|
|
|
Loggat
|
"Av alla attityder är den moraliska den mest oanständiga" Oscar Wilde
|
|
|
kwidell
|
|
« Svara #43 skrivet: 2010.11.26 - 01:07:35 » |
|
|
|
|
Loggat
|
Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om! mer om mig på: http://skruttens.blogspot.seStartvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo) Nytt avstamp: 120,2 - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo) Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo Just nu: 108,4
|
|
|
Ena
|
|
« Svara #44 skrivet: 2010.11.26 - 18:52:03 » |
|
Riktigt kwidell Finns inget så härligt som riktigt ingångna Lee-jeans Kan man säga så
|
|
|
Loggat
|
"Av alla attityder är den moraliska den mest oanständiga" Oscar Wilde
|
|
|
|