Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 08:41:08 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 60   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Barfotaskor för feta  (läst 409753 gånger)
0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #675 skrivet: 2013.07.30 - 15:55:52 »

Sockwa rear förra årets modeller. Tyvärr blir frakten $25. Fattar inte varför en del har så dyr frakt. Betalade bara $14 för kängorna och de lär ju vara både större och tyngre.

http://www.sockwa.com/collections/2012
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #676 skrivet: 2013.08.01 - 18:52:39 »

Ha ha! Vad hjälpsamma surkartarna på Vivo var nu då. Iläggssulorna som var i gummistövlarna var taskiga, inte alls som sulorna i deras skor som är jättesköna. Och man måste ha sulor annars kännar man mönstret i yttersulan. De är plastiga och äckliga, suger åt sig fukt och har böjt sig så det är skitsvårt att få i foten utan att sulan viks. Skrynklor har det blivit i dem också och det tolererar minsann inte mina känsliga tassar. Kom plötsligt ihåg att jag sett någonstans, antagligen i Reviews på Amazon, att någon skrivit till Vivo och klagat på dåliga sulor och att de hade sagt att hon fått fel sulor och skickat nya. Då kan väl jag också, tänkte jag.  :clapgrin:

Dear *****

Thank you for your email.

We are sorry to learn that the insoles you have received are not comfortable. Please let us know which size you require and also what your full address details are.

Once we have this information we will see if we can source a replacement pair for you.

We will look forward to hearing from you.

Kind regards
Customer Services Advisor
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #677 skrivet: 2013.08.04 - 12:09:52 »

Dear *****

Thank you for your email.

I have arranged or some replacement insoles to be despatched, therefore you should receive them shortly.

If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.

Kind regards
Customer Services Advisor
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #678 skrivet: 2013.08.04 - 15:20:04 »

Sickna sötsnutar älvorna är.

Skickat från telefonen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #679 skrivet: 2013.08.04 - 19:56:38 »

Men det är inte älvorna som skickar sulor, det är Vivo! Det är det som är anmärkningsvärt. Fast det kanske du inte trodde heller?  :confused3:
Loggat

Sorla

« Svara #680 skrivet: 2013.08.05 - 08:03:40 »

Vettu jag insåg misstaget samtidigt som jag tryckte på sänd. Men så hände något där hemma, minns ej vad, så jag glömde rätta till det. Ändå väääldigt tillmötesgående. Nästan så man undrar om de vill låna pengar av dig. ;-)

Skickat från telefonen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #681 skrivet: 2013.08.05 - 08:27:49 »

Konstigt när de var så ovilliga att svara på mina följdfrågor gällande storlekarna förut. Försökte få ur dem om skorna numera är "true to size" och gnällde lite om hur olika storlek 39 varait. Var ju fel upplysning den jag fick också, att det var rum för tjock socka i stövlarna. Tog ju större och ändå är de inte så stora.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #682 skrivet: 2013.08.18 - 11:34:25 »

Just ja, utbytessulorna kom på ett par dagar och de är jättebra. Viker sig inte och sitter som smäck i stövlarna. Det tackar vi för!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #683 skrivet: 2013.08.18 - 12:18:54 »

Sorla, Sorla, Sorla!!! Jag gjorde en sista desperat sökning och då hittade jag här:
http://www.zalando.se/terra-plana-off-road-hi-vandringsskor-gratt-te141a007-103.html?wmc=AFF44_AW_EN.73258_..

Googlade upp en rabattkod på 150 spänn också. så 1045:- ink allt. Utplockat i storlekarna så jag slog till direkt. Kanske hade gått att hitta nån hundring billigare, men fri frakt, fria returer, pengarna tillbaka om det skiter sig och ett svenskt telefonnummer man kan ringa var lockande. De hade 40 också som du tror blir lagom till mig och priset på Amazon har gått upp eller så läste jag fel hela tiden, så detta blev billigare.

Det är fullbordat. :fatangel: Passar bara de här nu så har jag barfotaskor för varje upptänklig situation.  Mina tår sprallar runt av glädje och tacksamhet! :cheerleader:

Det kniper kanske om jag blir bjuden på bal på slottet, försås. Får väl köpa ett par såna där ballerinasaker från Vivo då. Eller också tar jag påsskorna från Softstar. Då ser jag ju ut som en hovnarr.  :lulz:
Loggat

Sorla

« Svara #684 skrivet: 2013.08.18 - 14:50:33 »

Oj, shit, nu blev jag skitnervös. Tänk om 40 är fel!  :shock:  :ignore:

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #685 skrivet: 2013.08.18 - 15:35:22 »

Det var det jag räknade med.  :bg: Nä, jag tror inte det, för mina 39:or känns faktiskt som om de kunde vara lite större. Inte på längden bredden, men över foten liksom. Fast med dem vet man ju aldrig. Kanske har de ändrat storlekar flera gånger sen jag köpte skorna. Men priset var rätt OK va?

Shit igen! Nu är 40 slut också. Jag måste ha köpt sist paret!  :shock: Vilken tur att jag slog till direkt. Men jäklar så besviken jag kommer att bli om jag måste byta och det inte går. Fast då vet jag ivf vilken storlek jag behöver.

Tycker färgen ser jätteful ut dock. Fattade aldrig om det är den grå du har eller om det finns en mörkare också.
Loggat

Sorla

« Svara #686 skrivet: 2013.08.18 - 16:41:33 »

Jo, du hade tur med priset. Jag håller med dig om färgen. Mina är svarta, inte grå.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #687 skrivet: 2013.08.18 - 16:58:54 »

BAJS! Då är de här kanske verkligen som på bilden. Ljusgrå med cerise rand. Fy så skämmigt!  :sosad: Fast det brukar stå dark gray and crimson... :goggle:
Loggat

Sorla

« Svara #688 skrivet: 2013.08.18 - 18:52:26 »

Jag tycker de rent av ser ljuslila ut. Mycket obestämbar färg. Men det kanske ser bättre ut i verkligheten. :there:

Skickat från telefonen.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #689 skrivet: 2013.08.18 - 19:32:17 »

Vi måste ha köpte gamla modeller både du och jag. De är bruna nu på Vivos sajt. Eller också är det utplockat. Finns inte många storlekar där heller.
Loggat

Sidor: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 60   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544