Nu ska jag göra som
Andreas! Jag är inte lika smidig så...
Jättefina var de och inte alls för små!
Sorry Sorla!
Större tror jag hade känts väldigt långa i tårna. Det måste vara som jag läste först att bara vissa av deras modeller är små i storlekarna. Jag har iofs bara provat barfota än, men det känns som de blir mycket rymligare om man lättar lite på snörningen, så det ska nog gå i strumpor också.
Man ser direkt att de är välgjorda och att det är bra kvalité på materialen. Vardera skon låg i en egen mesh-påse med dragsko. Jättebra - ska jag spara som packpåsar för underkläder och sånt. Ovanlädret känns som bomull mot foten. De är riktigt breda och luftiga över framfoten, mycket bredare än de ser ut. Man kan spralla vilt med tårna.
Trots att sulan är ultratunn (3 mm bara!) så känns den ändå mjuk och sviktande. Gummit måste vara väldigt soft Det är en tunn-tunn iläggssula med också i nåt sånt där foam-material som ska forma sig efter foten. Nu har jag ju bara tassat omkring inne än, men jag tror nog de är sköna ute också.
Det enda lite negativa är att den där ljusblå kanten runt sulan ser ut att vara gjord i blank plast. Är väl inte hela världen, men det skämmer lite. Blankheten gör att jag tycker det syns att det är plast också. Kanten på ovanlädret trycker lite mot foten upptill vid snörningen, men det är ju sånt där som går till sig. För övrigt känns de superbekväma.
Det var ett bra ställe att handla från! Fort gick det ju och det låg en handskriven lapp med där det stod "Thank you for your order. Ella.". Nice! Jag blir nästan sugen att shoppa mera. Tittade aldrig på de andra rea-grejorna.