Jag har nu ökat på fett och protein betydligt under en vecka och jag har lyckats hålla mig undan mackorna nästan helt och hållet! *Jej!* Fast jag åt nån potatis igår och hade vanlig standardmjölk i kaffet imorse, så det är inte helt strikt. Och, det bästa av allt med att inte vara helt strikt är att jag kan göra morgonnötbrödet på enbart hasselnötter!
Det ska nog bli bra detta! Jag är idag piggare än jag varit på länge och har inte haft något sötsug på ett par dagar. Nog att det kanske är en bra dag idag bara, men jag vill ju tro att det är bättre i det stora hela med, hihi.
Bebisen i magen sprattlar på och mår finfint enligt alla tillgängliga prover!
Idag blir det pannkakor med bär och grädde till lunch! Jag letade överallt på maxi efter fiberhusk imorse och var lite irriterad över att det inte fanns i hyllan där det skulle finnas.. Tills jag vände mig om och såg att de höll på att bygga om allting och att en stor del av prylarna som ska stå i hyllan jag var vid faktiskt låg i en vagn alldeles nära mig!
Well, nu plugga lite. Jag har verkligen hur mycket som helst att läsa så att jag kan avvara ett par veckor när bebisen pluppat ut