Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 07:26:57 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 409 410 [411] 412 413 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2079759 gånger)
0 Medlemmar och 16 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #6150 skrivet: 2015.11.22 - 19:17:40 »

Nä, jag blev allt lite orolig.. Det där var bättre.  :clapping:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #6151 skrivet: 2015.11.22 - 19:28:21 »

Konstigt att det inte är mer upp. Äter minst lika mycket som när jag cyklar.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #6152 skrivet: 2015.11.23 - 15:08:36 »

Äter du mer för att du har tråkigt? :smile: Bra att du inte gått upp iaf.
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6153 skrivet: 2015.11.23 - 15:20:52 »

Har ju gått upp, men det verkar inte fortsätta. Inte för att jag har tråkigt direkt, mer för att jag inte orkar bry mig, speciellt i sociala sammanhang. Och jag har varit ute/borta mer än vanligt för att jag har tråkigt. Och så proppar jag i mig extramål för att somna lättare.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #6154 skrivet: 2015.11.23 - 15:22:54 »

Hur länge till ska du vara gipsad?
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6155 skrivet: 2015.11.23 - 19:50:10 »

Har klarat av halva tiden nu, lite drygt kanske. Beror väl på när de har tid med mig också, men de sa att jag skulle bli kallad i början på december. Är ju inte säkert det blir lättare då heller, för då gör det väl ont istället. Borde bli lättare att gå och att få på sig kläder ivf.
Loggat

Sorla

« Svara #6156 skrivet: 2015.11.23 - 19:54:18 »

Varför skulle det göra mer ont då? Har det läkt ska det väl inte smärta? Däremot lär du väl vara trött i musklerna och behöva försiktig sjukgymnastik för att komma igång igen.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6157 skrivet: 2015.11.23 - 20:47:34 »

Det är det jag menar. Det kanske gör ont när jag börjar använda armen och värker efter och så. Hittills har jag ju i princip sluppit värk (i den armen!) om jag bara hållt den stilla. Nu kan jag hjälpa till lite med vänster hand och greppa lätta saker utan att känna nåt alls. Men måste jag hålla emot känns det. Vet inte om det är farligt, bör undvikas, men jag gör så tills gipset är av så jag inte ställer till nåt. Kan alltså typ hålla potatisen när jag skalar men får skala lugnt och försiktigt. Är väl vridrörelser som känns.
Loggat

Sorla

« Svara #6158 skrivet: 2015.11.24 - 15:02:22 »

Ah, ja detta med vrid kan jag känna igen från min armbågsoperation. Och då var det bara senan på utsidan. Men det är väl just detta med vridningen som gör armbågen till dem mest komplicerade leden i hela kroppen.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6159 skrivet: 2015.11.24 - 17:58:16 »

Det är lustigt vad förändringar kommer plösligt. Handen har svullnad jättemycket, så mycket att det inte gått att göra övningarna och jag har fått ligga länge för att få det att gå ner tillräckligt, så det har ju inte blivit så hävligt med det. Igår svullnade handen aldrig, ja, pyttelite men det var helt rörlig. Förut har den sett ut som en upplåst diskhandske. Konstigt va? Trodde svullnade berodde på fixeringen, men då måste det ju bero på nåt annat.
Loggat

Sorla

« Svara #6160 skrivet: 2015.11.24 - 18:21:12 »

Jag tror det kan bli cirkulationsrubbningar när man inte använder handen. Så lite pumpande med fingrarna kan säkert vara nyttigt.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6161 skrivet: 2015.11.24 - 19:23:59 »

Jo precis vad jag trodde det berodde på. Men det slutade ju plötsligt svullna, bara över en natt så var det borta.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6162 skrivet: 2015.11.25 - 04:49:07 »

Men alltså, är det normalt för förkylningar att skjuta fart efter 4 dygn? Var tvungen att gå på ett möte i måndags och då trodde jag att jag var i princip bra. Sen på kvällen tog det fart och idag har det varit än värre. Känner mig fortfarande inte ett dugg sjuk men nyser och snorar så jag blir tokig. Blä. Jaja, ingen hosta och inte ont i halsen ivf. Hoppas inte det också bara är försenat. :mad_roll:
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #6163 skrivet: 2015.11.25 - 06:08:02 »

jag är förkyld i 2 v nu. Och har haft alla symptom efter varandra.. Tror jag är bra igen så kommer nästa symtpom. bläh!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #6164 skrivet: 2015.11.25 - 06:11:50 »

Näe! Gud så jobbigt! Hoppas jag slipper det.

Enligt den värdelösa termonetern jag köpte har jag 36.4  temp. Jag håller nog på att dö! (Lloyds apotek, eget märke. Undvik!) :whistle:
Loggat

Sidor: 1 ... 409 410 [411] 412 413 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544