Taa taa!
Veckovägning 280
Veckans resultat:
+1.6 kgNu:
-40.4 kg (87.1 kg)Hittills den här månaden: +1.1 kg
Hittills i år: -2.1 kg
Sedan 15:e juni: +2.6 kg
Totalt från maxvikt:
-48.9 kghttp://fetbobba.net/hemul/vikt.htmlDet här är faktiskt rätt kul, eller snarare märkligt. Var ju på partaj i fredags. Jättetrevlig utomhusfest mitt ute i mörka skogen. Men det var veganskt. Hade ju så klart med mig eget käk, men visste att de inte ville ha ickevegatarisk mat där, så jag moffade i mig innan jag anslöt så att säga. Sen drog det ut väldigt på tiden och när väl veggomaten väl var på gång var jag ju hungrig igen. Man blir hungrig av att frysa i skogen på natten. Sitta vid en brasa och se mat grillas och folk äta och hålla igen käften är inte lätt. Sojakorvar och sånt är nu inte riktigt min pryl, men äppelkakan var dösmarrig! Så jag la in 4 stora portioner med Oatly vaniljvisp till. Plus ett gäng äppelrutor (ok lowcarb - recept inlagt). Plus potatischips. Kände mig aningen sockerspeedad när jag kom hem på småtimmarna och det var nog faktiskt dags att äta igen också, så körde i mig gräddmjölk med betoning på grädde för att komma i balans liksom. Så det blev både mycket kolhydrater, mycket sådant som jag betraktar som dåliga kolhydrater och dåligt fett och antagligen en shitload med kalorier också.
Men när jag vaknade igår vägde jag bara ett halvkilo mer än på fredagen, 86.1. Sen åt jag som vanligt igår, cyklade gjorde jag med. Det enda var att jag inte kunde sova och mumsade i mig några kalla köttben för att underlätta, men det var inte mycket, typ en halv portion och inget till, och jag hade varit uppe länge så... Och då går jag upp ett kilo till! När jag varit duktig!