Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.25 - 08:58:24 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2080033 gånger)
0 Medlemmar och 31 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #5595 skrivet: 2015.03.05 - 03:57:23 »

Man behöver ju fan en kompressor för att pumpa den där grejen! Det borde följa med en nippel så man kunde använda en cykelpump ivf.

Men vad fan! Fick just syn på den. Den har kollapsat under natten. Det måste vara något fel på den. Jag hade tryckt i plastpluppen ordentligt. :sad:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #5596 skrivet: 2015.03.05 - 06:17:24 »

:shock: Det låter konstigt! Reklamera.

Vi har en massa olika varianter på munstycken till våra cykelpumpar. Det kan man säkert köpa som tillbehör tror jag. Jag tror vi kan koppla pumpen för luftmadrasser också..... :confused3:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5597 skrivet: 2015.03.05 - 06:29:38 »

Jo, jag mailade dem direkt. Hoppas på att de bara skickar en ny inte inte tvingar mig genom hela returneringsprocessen. Jobbigt att paketare. Kom ju i samma kartong som mattan, så den kartongen är jättestor.
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #5598 skrivet: 2015.03.05 - 09:28:33 »

shit pomfrit.. inte kul om den är trasig redan nu. Har du en liten elpump eller något? då går det bra och den brukar ha munstycken så det fungerar. Jag har en som jag hade till såna där barnbad man har till sommaren, fungerar bra till bollen också men man måste ha tålamod.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5599 skrivet: 2015.03.05 - 09:32:18 »

Nix. Men jag kan ju inte hålla på och pumpa den varje dag ivf.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #5600 skrivet: 2015.03.05 - 09:42:10 »

Nej och det ska den inte göras heller!. Jag hade den pga jag skulle göra ryggövningar med den när jag hade ett diskbråck. Tills den låg i vägen för mycket.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5601 skrivet: 2015.03.05 - 16:46:38 »

De har skickat en förbetald retursedel. Ävla krångel! Har ingen printer så jag måste gå någonstans och printa och fixa emballage och... Kunde de inte ha skickat en ny bolljävel bara? Det är ju inte kronjuvelerna direkt.

Så gör de excellenta utländska webbutikerna jag handlar hos. Aldrig snack om att skicka tillbaks någonting. Inte fasiken lär de bry sig om att testa bolle i alla fall! :mad_viking:
Loggat

Sorla

« Svara #5602 skrivet: 2015.03.05 - 18:26:10 »

Vilka krångelfisar! Sätt upp dem på svarta listan. Såna vill man inte ha och göra med.  :angrywife:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5603 skrivet: 2015.03.05 - 18:41:12 »

Fast fri frakt är ju rätt bra. Förresten var en av medicbollarna inte pumpad ordentligt heller. Tror kanske en granne har en bollpump annars måste jag väl skaffa en sån också. Fast de bollarna var från ett annat ställe.

Tror jag har otur just nu. Idag var det strålande sol här och jag var ute och cyklade nästan hela dagen. Var in på Willys först. Kände mig våryster och slog mig lös på en Dajm. Sen satt jag på cykeln och tänkte på vad jag skulle välja för fint ställe att äta den på. När jag väl var på plats och hade riktat in mig mot solen hade jag ingen Dajm. Jag har jättestora fickor med lock på jackan så jag tror inte jag tappat den. Tror jag la den åt sidan i kassan medan jag packade resten i väskan och så glömde jag lägga den fickan. Jag var så besviken så jag nästan började gråta. Som tur var hade jag köpt bananer också, så jag kunde ta en sån, men den smakade inte Dajm!  :badtongue:
Loggat

Sorla

« Svara #5604 skrivet: 2015.03.05 - 20:33:51 »

Du skall icke äta Dajm!  :kungfu: Fast det är grymt gott, så jag förstår verkligen besvikelsen.   :sneaktongue
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5605 skrivet: 2015.03.05 - 21:10:12 »

Äsch, det är så sällan. Godis är inte farligt för mig för det är det enda jag får nog av. Kan inte äta mycket eller ofta.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #5606 skrivet: 2015.03.06 - 05:44:18 »

Stackare!!!  :there: :hugsmile: det är otur du har, men.. efter otur kommer turen tillbaka. Och bollen kan du förpacka i något annat eftersom den inte låter sig proppas i samma låda igen. Jag vet Dom har apparater till sånt.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5607 skrivet: 2015.03.06 - 07:44:38 »

Jag frågade om jag kunde skippa att skicka den i orginalkartongen, alltså den lilla kartongen som bollen låg i. Utan den kanske den går ner i en provpåse. Tror jag har några stora.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5608 skrivet: 2015.03.08 - 10:32:48 »

Veckovägning 247

Veckans resultat: -0.3 kg
Nu: -39.4 kg (88.1 kg)
Hittills den här månaden: -0.5 kg
Hittills i år: -1.1 kg
Sedan 15:e juni: -1.6 kg
Totalt från maxvikt: -47.9 kg
http://fetbobba.net/hemul/vikt.html
Loggat

Sorla

« Svara #5609 skrivet: 2015.03.08 - 17:34:37 »

Sådär ja. Har du släppt relingen igen? Passa dig för att suga tag i den där platån igen.  :rose:
Loggat

Sidor: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544