Tvättmaskiner som är så dyra också.
Mitt sista problem löste sig. Kontakten satt inte i ordentligt så det var bara batteriet som tog slut. Jo, jag kollade! Och jag trodde lampan som betyder nätanslutning lyste, men jag använder den här datorn så sällan så jag minns väl inte vad som är vad.
Hade inte gjort nåt ekonomiskt eftersom jag kunde ha skitit i att laga den, men den är bra att ha i såna här situationer och om man ska åka någonstans och så. Å så har jag funderat på att installera Linux på den så kanske jag äntligen orkar engagera mig lite i det. Har Linux på stora datorn, men det blir inte av med dual boot. Bra att ha ivf ifall Windows pajar. Har räddat mig förr att ha dubbla operativsystem. Om jag har Linux på en separat dator blir det ju lättare, då man kan använda det parallellt.
Det var inget dumt köp ändå, för jag hade stor glädje av den första sommaren, gjorde att jag kunde vara ute mera och hade något att göra. Hade svårt att sitta och läsa då. Har jag delvis fortfarande, får ont. Ligga går bra, men det gör man inte så lätt i stadens parker.