Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.26 - 07:58:34 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 464   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 2084055 gånger)
0 Medlemmar och 33 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2745 skrivet: 2012.02.11 - 03:54:16 »

Hej och tack!  :throw_flowers:

Vet inte hur det kunde bli så. Prova igen med några olika smilies få se om felet ligger hos dig. Avänder du kanske en brandvägg eller liknande som har "web washing"-finesser och fått för sig att modifiera JavaScript men klantar till det? Det där med 'javascript: void' förekommer nämligen inte i skriptet, så det är svårt att förstå hur tavlan skulle kunna åstadkomma det. Det är ett sätt att göra ingenting i JavaScript, men det är ju inte meningen att det ska synas... Hade det varit riktigt gjort skulle helt enkelt ingenting ha hänt när du klickade på smiliesen, den hade varit död.

:flowers: :flowers: :flowers:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2746 skrivet: 2012.02.11 - 05:05:19 »

Måste tillägga att 40 kg är från min maxvikt och inkluderar vikt jag tappat innan jag började lowcarba. Några kilon är jättegamla alltså.
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2747 skrivet: 2012.02.11 - 08:51:48 »

Man riktigt ser framför sig hur några jätte gamla kilon ligger alldeles ihoptorkade och skrynkliga i ett hörn.   :tongue: Men de är precis lika viktiga som de som är yngre.  :nod-yes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2748 skrivet: 2012.02.11 - 08:57:36 »

Du dum!  :club:
Jag vill inte vilseleda någon att tro att jag gått ner så mycket i rasande fart. Draken har ju inte varit här på ett tag.
Loggat

Sorla

« Svara #2749 skrivet: 2012.02.11 - 11:32:17 »

Jag är inte alls dum! Jag är så snäll så jag är larvig! Om du inte förstår det är du dum!  :kungfu:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2750 skrivet: 2012.02.11 - 12:20:51 »

:huuh: :lol1:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2751 skrivet: 2012.02.12 - 04:39:28 »

Veckovägning 87  :tongue_wag:

Veckans resultat: +0.1 kg
Nu: -31.0 kg (96.5 kg)
Hittills den här månaden: -2.6 kg
Hittills i år: -2.6 kg
Totalt: -39.5 kg
http://fetbobba.net/hemul/vikt.html
Loggat

Sorla

« Svara #2752 skrivet: 2012.02.12 - 12:41:08 »

:there:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2753 skrivet: 2012.02.12 - 12:49:36 »

Det gör inget. Det är för att jag vänt på dygnet. Det blir alltid konstigt då, åt ena eller andra hållet.
Loggat

Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #2754 skrivet: 2012.02.12 - 13:11:37 »

Tänk det har jag alltid funderat över; näär du sover?  :tongue: ibland skriver du här kl 3-4 på natten..
Jag tycker det gick ganska fort mellan 100 och -2,6  :flowers:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2755 skrivet: 2012.02.12 - 14:00:52 »

Jo, det har speedat upp i år.  :nod-yes:

Är jag här 4 på morgonen så kan jag vara nyvaken eller också har jag inte gått och lagt mig. Jag kan inte hålla normal dygnsrytm vad jag än gör. Jag sover mina 8-9 timmar när jag än går och lägger mig och är enormt svårväckt, så klockan bara står och ringer. När det har gått för långt är jag tvungen att hålla mig uppe hela dan och gå och lägga mig tidigt. Det är det jag har gjort nu. Det brukar jag lyckas hålla ett tag, men det förutsätter att jag går och lägger mig före åtta på kvällen. Så snart det blir i närheten av normal tid är jag inte alls trött, är uppe flera timmar längre än jag borde och sover alltså flera timmar längre. Så är det igång igen och förskjuts någon timme nästan varje dag tills jag inte vaknar förrän på kvällen.
Loggat

/LO

Smörklickar: 17

Antal inlägg: 1269

« Svara #2756 skrivet: 2012.02.12 - 17:17:19 »

låter som min man! Skulle vilja ha varje dygn 2-3 timmar lägre. Dvs sova lite till och vara vaken lite längre varje dag ...
Loggat

LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2757 skrivet: 2012.02.12 - 17:34:33 »

Det är ett skit! Har varit så sedan puberteten. Förr orsakade det ju att jag aldrig sov tillräckligt på vardagar. Har man tider att passa så går det ju på nåt sätt att komma upp även om man försover sig ibland. Nu när jag inte har några tider är jag död för världen. Jag har oftast inte ens något minne av att jag hört klockan, så jag vet inte om jag inte gjort det eller om jag tryckt på snooze tills den gett sig.

När jag vandrade och liftade runt Island en sommar i min ungdom sket vi en period i vad klockan var. Det var ju ungeför lika ljust och dimmigt både natt och dag. Vi gick när vi ville och sov när vi ville. Min kompis och jag var inte helt synkade. Han ville vara uppe länge och sova länge, men inte så länge som jag. Men det gjorde liksom inget. Jag fick frukosten serverad och det var ju bra.  :bg: Hur som var det det underbaraste jag upplevt. Allt var perfekt liksom. Eftersom vi var långt ute i tjotahejti där det inte fanns några tider att passa och det alltid var ljust blev det ju ingen stress. Det var OK när man än vaknade. :inlove:
Loggat

Tina

Smörklickar: 22

Antal inlägg: 2830

« Svara #2758 skrivet: 2012.02.13 - 11:33:19 »

Låter skönt att kunna sova sådär, själv vaknar jag om någon tappar en knappnål i golvet.
Loggat

Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #2759 skrivet: 2012.02.13 - 19:13:23 »

Skönt och skönt  :loony: Jag fick en ny dygnsrytm när jag bytte yrke. Innan var jag klarvaken kl. 8 på lördagsmorgonen.
Nu arb. jag mest eftermiddagar och kvällar, vips, stora ändringar.
Numera är jag kvälls-och nattmänniska. Mest alert mellan 22 och 24.
Knappnålen hör jag inte men musen som tassade under sängen  :shock: hördes.
Loggat
Sidor: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 464   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544