Äter ni hela familjen?
Jag såg rekommendationer om det här stället, men jag vill inte rekommendera det i min tur för deras sajt suger! Formulärskriptet envisades med att placera mig i USA för adressen till keditkortsinnehavaren vad jag än gjorde och det gillar ju knappast VISA. Leveransadressen blev däremot rätt. När jag kontaktade dem skickade de mig ett PDF formulär. Först vägrade jag fylla i det, för jag tycker det är vansinnigt att skicka kreditkortsnummer på det sättet, men sedan gjorde jag det ändå. Utmattningseffekten, ni vet.
Jag ska kontakta dem igen senare, för de hade många olika tillskott, bl.a. selen som jag äter och som är rätt dyrt här. Men för det flesta produkter utom D-vitamin var inte uppgifter om ingredienser och sånt ifyllda. Just med selen är det visst viktigt att det är orgnaniskt bundet, till en aminosyra. Man vill ju också kolla vad för annan skit de stoppar i. D-vitaminerna var OK dock, mikrokristallin cellulosa, selica, gelatin. Kapslarna var små och fina också, hälften så stora som de jag hade förut som innehåller mindre än hälften så mycket D. Det är ju bra för då är det nog mindre utfyllnad i. Jag misstänker att företaget kanske mest är en grossist, men då borde det väl finnas nån huvudkatalog.
De använder ett billigt fraktsätt också, kostade bara $10:76. Först skulle jag beställa från stället jag köpte laktas från förut, men de hade tydligen bytt fraktsätt för där skulle det gå på över $100 för ett par burkar!