Hej alla gamla sötsnutar!
Jag har varit på semester på Gran Canaria och solat och haft det så himla oförskämt gott medan ni fick försmäkta här i den kalla gamla nord! Jäklar i min lilla låda vad skönt det var. Jag hade planerat för att skicka lite teasers till er från platsen för brottet, men internetet ville inte fungera i vår bungalow, så det bidde inget av med det. Lika bra förstås, för det var väldigt skönt att familjen fick vila från allt eviga surfande.
Jag provade att springa lite en morgon men det går fortfarande inget bra trots att jag har gått ner till 75 mg beta / dygn. Löjligt liten summa för en gammal migränräv. Men för hjärtfolk är det fortfarande en ganska hög dos. Nu jobbar jag natt och vill inte experimentera, så jag blir på den här dosen ett tag nu. Men sen ska jag ner ytterligare har jag tänkt. Planen är att allt ska bort innan jag träffar neuron. Får se om jag hinner. Jag vill gärna utvärdera lite innan dess också.
Men det är inte bara betan som ställer till det för mig med löpningen. Jag har trassel med ryggen också. Antingen är det bara latmasken som har hamnat i kläm. Eller så är det en diskbuktning som har blivit värre. Jag upplever det som att det har blivit värre iom att jag har försökt komma igång med löpningen. Det blir kanske för stötigt? Jäla skiiit! Men kanske cyklingen kan får det att läka ut. Hoppas jag i alla fall.