Bugar och tackar!
Internet har varit så segt att inget har gått att göra med datorn. Men nu verkar proppen ha löst sig även där.
Har fått börja med smakportioner. Till middag igår och frukost idag: Blaskig rissoppa.
Kunde inte ens förmå mig att försöka äta det. Fick en skål med typ misosoppa också. Minus krafset i. Det var sådär. Kunde väl få i mig en knapp dl.
Lunch idag var mjukmat. Fisk och blomkål och lite andra överkokta grönsaker. Kunde få i mig en msk av vardera kanske. Och några små bitar vattenmelon som dessert. Matlusten är långt ifrån topp. Ändå känner jag mig svullen överallt.
Jag har klarat mig utan värkstillare idag. Ända sen i går eftermiddag faktiskt. Har väl lite mer ont, men inte värre än att det går att uthärda. Får röra mig lite försiktigare bara. Doktorn sa att jag kanske får lämna sjukhuset på fredag eller lördag. Hoppas såret har hunnit bli så fint att de vill sy ihop innan dess. Känns inte så kul att flyga hem och börja med att besöka någon läkarmottagning som kan byta förband åt mig är man har flugit hela natten. Flyget går på söndag. Det var den semestern det.