Tack mina vänner! Och för allt stöd under tiden också, när det kändes så tröstlöst och eländigt! Ni är sanna vänner i nöd och lust ni!
Jag tror det är kombinationen som har gjort det. Att jag vilade upp mig och lyckades dra ner ordentligt på akutmedicinen samtidigt som jag påbörjade medicineringen med förebyggande medicin så den får en rättvis chans att göra nytta samtidigt som jag satte botoxen lite annorlunda och effektivare samtidigt som jag har fått hjälp att hitta småmusklerna i nacken/halsen som ska balansera huvudet så de stora musklerna slipper jobba så statiskt. Alla de 4 stora sakerna plus att jag försöker leva så sunt som möjligt med sömn, mat och träning på skonsamma tider och helst samma tider.
Idag har jag haft en sur molande känsla igen som gick upp till 3an nästan 4an. Men sen försvann det när jag gick och gjorde lite avslappning. Hoppas det har gett sig nu. Så länge det inte tar sig vidare därifrån är det helt fantastiskt.
Glad é jag!
Nu åter till arbetet en liten stund till. Ska skriva mötesanteckningar. Bäst att göra det innan det faller i glömska.