Det känns bra. Jag tror faktiskt att de där pyttesmå rackarna har jobbat lite på eget initiativ nu under eftermiddagen. Jag är jätte taggad att få komma dit igen snart. Jag vill ha måndag igen, NU!
Haha! Tänk om min gulliga naprapat blir arbetslös, fast det var han som rekommenderade mig att göra detta.
Men Mynlen, hur skulle det gå till att få tillbaka pengarna?
Är inte det lite som att försöka få naturläkemedel på högkostnadsskyddet.
Det är jag ganska skeptisk till.
Inatt hände det något konstigt. Jag kände hur det bankade sån där migränbank när jag gick upp på toa. Men jag tog en rövare och gick och lade mig igen utan att ta Zomig. Väldigt busigt, för det brukar aldrig gå att få bort utan Zomig. Har det väl börjat slutar det aldig.
Men när jag vaknade på morgonen var bankandet borta och bara lätt molande. Molandet försvann sen helt och hållet medan jag väntade i väntrummet på att få träffa Red Cord-tjejen.
Jag undrar om det är Metoprololen som gör nytta nu? Trots att idag var första gången jag tog full dos. Dvs, det kanske funkade redan på halva dosen. Jag har inte märkt några biverkningar ännu heller. Jag orkar gå som vanligt. Lite yr när jag reser mig upp. Men det är jag ju van vid. Det är bara senaste året som jag inte har varit yr. Troligen pga av stressen som har petat upp mitt blodtryck på normala nivåer. Nu har det nog ramlat ner igen av all vila.