Jag fick också ett inlägg raderat, men det var för länge sedan. Nåt ganska menlöst som jag minnns det.
Jag tror inte doc läser en hundradel av kommentarerna, det har han väl varken tid till eller intresse för, och så blir det väl som det blir. Men det är trist att den saklighet som jag tycker han vinnlade sig om i början är rätt osynlig nu. Han har tagit efter Annika och de andra och titlarna på blogginläggen är vinklade som stod de i Aftonbladet. Det funkar väl för att samma människor sitter där och väntar på att bli bländade och få jubla medhåll dag efter dag. Väldigt få verkar tänka efter det allra minsta.
Hela grejen är ganska läskig och skrämmande faktiskt. Att det gäller något som man (åtminstone delvis) tror på gör att det inte är lika uppenbart, men tänk om det gällt något annat och man sett samma propagerande från ledarna och saliga efterföljare som betett sig som om de vore radiostyrda... Hua.
Inte meningen att vara taskig, men nån gång måste man få säga vad man tycker och hela företeelsen skrämmer mig.