Ja, det brukar ligga lågt. Men jag lyckades ju pressa upp det en period. Jag får återgå till strikt LCHF tror jag, om jag ska lyckas med det igen. Men i så fall gör jag det för min egen skull. För att jag ska känna mig lite piggare och kanske inte ha så svårt att ta mig för saker. Inte för att jag ska kunna ge blod. För dit verkar jag aldrig kunna komma. 120 i HB är det högsta jag har uppmätt. Någonsin.
Ska ha det i åtanke. Men just nu känns det som det flyter på rätt bra ändå. Min erfarenhet är också sådan att jag är lite skraj för att en ny person också ska ställa till mer skit för mig.
Jag tror detta var svar på min reflektion i din tråd va? Men jag förstår att du vill köra på själv. Och så länge du verkar vara på väg åt rätt håll är det ju alldeles utmärkt. Bara om du känner att du vill komma vidare, eller tappar styrfart, så kan det vara bra att veta att det finns. Och kanske skulle vara till hjälp. Som vi säger här på jobbet. Ändra inte på ett vinnande konscept. Fast det säger aldrig cheferna... Bara vi på golvet.
Lever är svårt att äta.