Eller hur. Ska nog anmäla mig till något skönhetprogram.
Blev hemma idag med pga efterhängsen huvudvärk. Kanske ska öka på dosen med betablockerare igen....
Har ni kollat på de två avsnitten med "Grumpy Doctor" som nyligen gick på tv? Jag har passat på nu när jag ändå har varit out of order ett par dagar.
Idag blev jag rent av gråtfärdig. Den stackars kvinnan som inga läkare vill ta ansvar för. Jag blir så jäkla ledsen och arg. Men lite får ju den sura läkaren att hända efter mycket om och men.
Men mig hjälpte han inte. (Jag försöker att inte vara bitter) Han konstaterade att de inte kunde hjälpa mig, med mina kroniskt onda armbågar och all annan värk. Ordination sjukgymnastik som inte har hjälpt. Och dåligt fungerar det med att få tag i honom eller någon annan. Jag vet inte om det beror på att jag är otydlig vid mina kontakter, eller om jag inte är tillräckligt spännande. Tyvärr kände jag igen mig ganska mycket i kvinnan från torsdagens program. Inte att jag skulle ha samma diagnos. Men att ingen vill se helheten. Och syns inget på blodprov eller temperaturmätningar, då är det inget fel heller. Det enda alla undersökningarna har resulterat i, är att jag försöker undvika att söka hjälp när det dyker upp nya smärtor, för det känns som att jag är till besvär och en jäkla gnällkärring. Tyvärr är känslan så stark att jag till och med drar mig för att skriva om det här i min egen tråd.
Kanske borde jag inte titta på såna där program när jag är så in i döden trött på att varje dag och natt ha ont.