Kwidell, det stod någonstans att äggosten var typisk julmat så då har vi ju en perfekt ursäkt att testa den snart!!
Jag är säkert den enda på jorden som inte upptäckt Weleda förut men om det skulle finnas någon oupplyst själ här på forumet så vill jag passa på att tipsa om deras produkter!!! Var på Kicks igår och kluddade i deras förpackningar. Har bara doftat på dem innan men tyckt att de luktar väldigt kvalmigt men så testade min kompis deras body lotion med havtorn som doftade fantastiskt så jag vågade mig på att testa deras havtornsolja. OMG!! Doftade underbart, inte lika mycket som body lotionen gjorde men mmmm. Gick runt och doftade på mina händer resten av kvällen
Ja, iaf så har jag haft jättetorra nagelband som är hårda och vitflikiga nu i vinter som ingen handkräm kunnat råda bot på men när jag kluddat in oljan på händerna så blev nagelbanden superlena
Blev så nöjd så jag köpte en liten necessär med deras "favoriter" små testförpackningar med olika krämer och oljor. Ska bli spännande att testa!!
Lite putt att jag inte upptäckt oljor förut nu faktiskt
Ska nog hoppa in i duschen på en gång och testa deras Citrus creamy body wash!!