Nej de vill operera bort körteln för att jag ska bli frisk och för att jag inte ska få återfall. Men jag vill inte opereras, därför jag äter medicin ist.
Sitter och funderar kring kost. Tänker på allt jag måste prioritera bort, inga mer ostfrallor, ingen krämig pasta eller nybakat bröd. Helst ska man inte äta mejeriprodukter heller så inga goda ostar eller grädde
Känns som att jag har ostfrallor och brieost i ena handen och eventuell hälsa i den andra och ändå så känns det så tråkigt att inte få äta ostfrallor
Funderar på en kombinerad paleo-low carb-diet. Men känns så tråkigt bara, allt det göttia åker ju bort. Tycker inte det är roligt att knapra broccoli och kokt fisk, hur mkt jag än tycker om broccoli och fisk. Får nog titta på den där kossan igen som skulle fylla hela frysen och glömma mitt älskade photoshop och bosätta mig på gymmet istället. Skulle haft en bärbar dator jag kunde ta med mig och photoshopa på rullbandet!!
Hittade den här sidan
http://www.gravesdiseasecure.com/ men som alltid blir jag väldigt misstänksam när man ska betala massa pengar och få ett "mirakel". Vill väldigt gärna kika i boken, och skulle inte ha ngt emot att köpa den (förutsatt att den har ett vettigt pris såklart...), men vill inte köpa en e-bok. Vill isf ha en fysisk bok. Sedan alla bonusböcker som utlovas, och att värdet på alla bonusarna står men inte priset på boken man faktiskt ska köpa gör mig än mer misstänksam. Hatar när man hittar en sida som den här och man tror att man ska hitta ngt matnyttigt men det är bara stycke efter stycke efter stycke om hur bra deras idé eller uppfinning är men de aldrig kommer till skott att berätta vad det är de egentligen kommit på. Nä för man måste betala för att få veta. Pytsan. Var samma med en sida om hur en kille gjorde kefir på sitt egna "förbättrade" sätt. Man var tvungen att betala för att se hur han gjorde. Buuu säger jag bara