Spelen har en väldigt stor dragningskraft, jag får nog bli större än månen om jag ska lyckas med samma
Min ex-man var precis sådan vilket tärde enormt på relationen, jag tappade till slut allt självförtroende eftersom spelandet var mer intressant än närheten. Framför allt nu när du inte mår riktigt bra borde han faktiskt vårda er relation istället för att spela, se när du behöver lite närhet och ge dig det. Men jag vet ju bara hur det var för oss, det kan vara annorlunda för er. Styrkekramar får du utav mig i alla fall.
Nu är det längesedan jag gjorde coleslaw men jag har för mig att mitt bästa recept innehöll följande: Strimlad vitkål, turkisk yoghurt, crème fraîche, majonnäs, lite grovkornig senap, salt och peppar. Om vi hade matgäster lade jag till rödlök och/eller morot för syns skull. Jag är osäker på proportionerna men jag tror att majonnäsen var ungefär hälften av crème fraîchen och ännu lite mer av yoghurten, det är bara att smaka av under tiden.
Jag är så tokig att jag strimlar vitkålen med kniv för jag tycker resten av kålhuvudet håller sig bättre om jag inte delar på det, så jag plockar av bladen istället.