Funderar fortfarande. Vet inte om det är värt det heller. Vad ska jag med det till. Jag vill ju berätta sånt för folk och just en siffra på IQ vet jag inte om folk vill höra. Speciellt inte om det ligger ganska högt (vilket jag ju inte vet om den kommer att göra ju)
Idag är jag stel, mest höger sida. Har fått massage av maken och det hjälper, men skulle nog behöva en tretimmarsmassage... Känns som att det strålar kyla (vet inte hur jag ska beskriva det) från skuldran ut i armen (höger handens fingrar är kalla) och från höften ner i foten, som också är kall...
Funderar på vad det är jag behöver... Lymfarening - har haft framme kryddorna men ställt tillbaka dem. Tolkar det som att kroppen inte behöver. Ingefära smakar gott och jag dricker hett vatten med pressad ingefära nästan varje dag. Skulle behöva något som ökar cirkulationen, tror jag.
Rörelse... Jag tränar ju dans två dagar i veckan och sätter ihop ett eget danspass, så det övar jag ju jämt. Simmar med ojämna mellanrum. Yoga vore troligen välbehövligt, men har inte kommit dit.
Vad säger ni? Vad ska jag hitte på med min gamla kropp?