Vad säger ni damerna? Vad ska jag göra? Det händer inte ett skit, mer än att jag faktiskt två dagar i rad vägt över 66. Har legat strax under i flera veckor.
Dags att ta tag i detta igen. Äta så mycket jag behöver och dricka te och vatten när jag känner mig sugen. Inser nu när jag skriver att jag varit sugen, småhungrig på kvällarna. Tagit några ostrullar och eller nötter för att det är gott.
Sedan är jag lite lite orolig över att jag drar på mig inflammation igen. Det är ingen större smärta någonstans, men jag är trött i nacken och lite öm i armbågarna. Det brukar vara tecken på att det inte är helt bra. Det kan väl också göra att kroppen samlar vätska. Kanske.
Så back to basic. Mat med till jobbet, så jag vet vad jag äter, bra mat hemma och te och vatten till "kvällsmat".
Och så kom jag på en sak till. Jag har börjat tugga tuggummi igen. Vanliga V6, typ. Har så illa andedräkt att jag måste göra något. Har köpt SB12 och äter 1/2 per gång och kanske 1-2 per dag. Men V6 äter jag ju nästan som godis. Det blir ju en del kolisar av det
Någon som har något bättre tips för andedräkten? Som man kan ha med sig.