Ja här har jag inte varigt inne på länge ser jag!
viktmässigt så har det inte hänt nått i "rätt" riktning på länge.. mest eftersom varken jag eller maken haft ork/inspiration att köra strikt.
så man kan säga att vi ligger i underhållsfas bara.
däremot så hände det något jätteskojj i gårkväll!
maken och jag anmälde oss till lägenhetsbyte för en tid sedan.. och anmälde intresse över en lägenhet. i går kväll så fick vi medelande om att vi var välkommna på visning den 13/7 samt att vi hade plats 1 i kön!!
så om vi vill ha lägenheten så är den vår!!!
det är en 3:a på 72kvm vi ska titta på. i dagsläger bor vi i en 2:a på 58. så det är en ganska stor skillnad!.. däremot så skiljer hyran bara med ca 150-200 kr per månad!
det är det ju verkligen värt!
hoppas bara att vi båda tycker om den!... den ser jättelovande ut på papperet... men det handlar ju om känslan när man är där också.
men jag sitter här på jobbet, men en skiss över planlösningen.. och i princip så har jag redan börjat inreda den!
... sådana där ovidkommande saker har poppat upp.. av typen : - DÄR skulle det vara perfekt att ställa Julgranen i Jul!
det bästa med den är att den INTE vetter in mot gården! utan ut.. och det är träd och sådant utanför!
... den vi har nu vetter in mot gård med lekplats... så det är milioner skrikande ungar där dagarna i ända!
inget ont om barn... men när man ska sova efter nattpass är de verkligen en pina!! för att inte tala om att vi har direkt insyn i ca 40 andra lägenheter och vice versa!
så jag hoppas att denna ska infria alla mina förväntningar!
håler tummarna så hårt det bara går!!