Lisbeth
|
|
« skrivet: 2009.06.18 - 12:06:59 » |
|
Ville bara önska en trevlig Midsommar med mycket sol, god mat o gott dricka
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #1 skrivet: 2009.06.18 - 12:28:16 » |
|
Där är du! Du har varit på rymmen!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Tina
|
|
« Svara #2 skrivet: 2009.06.18 - 16:19:06 » |
|
Jag passar på att önska alla en trevlig midsommar jag med.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Lisbeth
|
|
« Svara #3 skrivet: 2009.06.18 - 20:02:19 » |
|
Jag har inte varit så långt borta ,bara på Island och sen har det gått i raketfart med avslutningar av skilda slag , kurs med hästen sjuka gamla mamma och födelsedag+bröllopsdag PUH !!!!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Langhol
|
|
« Svara #4 skrivet: 2009.06.18 - 20:15:10 » |
|
Önskar er alla en skön midsommar! Nu vill vi ha SOL OCH VÄRME!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #5 skrivet: 2009.06.18 - 20:41:33 » |
|
DU har också vart på rymmen! Å! Har du varit på Island nu! Vad tyckte du då? Inte för att jag är avis...
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Tina
|
|
« Svara #6 skrivet: 2009.06.19 - 11:23:04 » |
|
Hihi vilken rolig bild du lagt in Hemulen
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Lisbeth
|
|
« Svara #7 skrivet: 2009.06.19 - 13:22:38 » |
|
Island var en upplevelse. Vilket annorlunda landskap!!!!. Badat i Blå Lagunen .+4 i luften, 39* i vattnet. Har sett Gullfoss och Strokkur. Häftigt med alla sprutande o kokande pottor. Promenerat på Thingvellir och ridit en dagstur förstås ,även om det inte var så märkvärdigt. Hästarna var så programmerade att alla gjorde lika på samma gång. De såg så ledsna och uppgivna ut.Beklämmande att se om man jämför med min häst hemma som har glada ögon och pigga öron som pekar framåt i nyfikenhet. Maten var jättegod, fast jag åt inte surhaj. Svarta döden lyste med sin frånvaro, men det fanns annat att dricka .Vattnet var jättegott.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kwidell
|
|
« Svara #8 skrivet: 2009.06.19 - 16:47:03 » |
|
Glad Midsommar på er!! hoppas verkligen att ni alla är ute och njuter av vädret, (i sthlm är det soligt just nu) och att ni fått dansa kring midsommarstången! .. och se till att njuta av riktigt god mat också! själv ska jag tillbringa dagen och kvällen på jobbet, men i tankarna är jag ute och dansar ringdans kring midsommarstången!
|
|
|
Loggat
|
Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om! mer om mig på: http://skruttens.blogspot.seStartvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo) Nytt avstamp: 120,2 - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo) Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo Just nu: 108,4
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #9 skrivet: 2009.06.19 - 18:02:40 » |
|
Ble! Jag har inte kunnat komma hit på hela dan p.g.a. att min nya internetleverantör har DNS problem. Nu har jag trixat mig runt dem. Nån annan som har Bredbandsbolaget och KAN komma hit? Lisbeth, va synd om hästarna! Jag träffade bara lösdrivande hästar som försökte äta upp min ryggsäck med glada ögon. Jag var rätt rädd för dem.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kwidell
|
|
« Svara #10 skrivet: 2009.06.19 - 20:04:57 » |
|
bredbandsbolaget suger! .. bytte från dem till Blixtvick och har mycket mindre bekymmer numera! ..
|
|
|
Loggat
|
Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om! mer om mig på: http://skruttens.blogspot.seStartvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo) Nytt avstamp: 120,2 - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo) Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo Just nu: 108,4
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #11 skrivet: 2009.06.19 - 20:43:10 » |
|
Äre sant! Har just bytt till dem från Telia ADSL. Jag tycker det har varit mycket strul. Bl.a. går det inte att få email adresser att funka. Till slut konstaterade de att det faktikt var något fel. För att lösa det skulle de skicka mig ett lösnord med snigelpost för det kunde liksom "hänga sig". Lösenordet var aldrig problemet. Jag kunde skicka från de adresserna, men mail TILL mina adresser kom aldrig fram! Sen har allt varit försenat, man fick inga instruktioner om hur man skulle få igång det (ringa för att få en tillfällig kod o.s.v.), alla supportpersoner säger olika saker... Vi har fått fiber här i huset så det är svårt att ändra liksom. De andra blir nog skitsura om jag inte vill vara med längre för det hela byggde på att alla skulle ha det och jag sa ju så klart ja... Och jag sparar ju pengar jämfört med ADSL:
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kwidell
|
|
« Svara #12 skrivet: 2009.06.19 - 20:53:57 » |
|
Jösses! låter som om du haft mycket bekymmer med internet!... vi hade lite bekymmer med telefonen i början eftersom vi har IP telefoni.. men efter några veckors inkörning så funkar det klockrent! och har funkat bra i över två år nu! jag hoppas verkligen att dina problem löser sig snart också!! annars kommer vi och skäller på din internetleverantör!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #13 skrivet: 2009.06.19 - 21:16:17 » |
|
Jag har fått brevet med lösenordet men jag har inte ens orkat öppna det. Jag fick ju fixa andra adresser för att ersätta telias, så nu är det inte så bråttom. Min tanke från början var ju att det skulle gå smidigt... Jag är sån att jag har olika mailadresser för olika saker och jag tycker de man får från leverantören är anonyma och bra ibland. Det här DNS-problemet oroat mig dock. Är ju rent sjukt att det slumpar sig så det berör mina egna sajter. Måste ju rimligvis vara fler, bara det att jag inte försökt besöka dem. Nu fick jag lägga in OpenDNS för att kunna ta mig hit. Men de har reklam och jag vill inte behöva ha dem för jämnan - även om det faktiskt går fortare med dem.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|