Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.21 - 23:58:36 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mitt senaste nätshoppingfynd  (läst 9615 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2011.08.03 - 16:56:18 »

Jo, så kan det ju vara. Ja, jag ska låta den ligga på nån dag få se. Det kan ju vara bra att veta.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 4160

Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2011.08.05 - 00:57:47 »

:nod-yes: speciellt om du ska åka nånstans och vill lyssna under färden eller så..  :flirting:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2011.09.21 - 16:39:31 »

Eventuellt kan jag sälja en fabriksny sån här billigt om nån månad om nån av er är intresserad.

Volymknappen gick sönder. På Sandisks forum förstod jag att det kan hända om man tappar den. Det är visst nån lödning där som är känslig. Tappat den har jag ju gjort ett antal gånger, men inte just när det hände. Ringde Sandisk och de sa att de skulle antagligen ersätta den med en ny (eller reparera, men det lät inte troligt). De frågade inte ens om jag tappat den så det var ju ingen anledning för mig att upplysa om det. Det var ett nummer de skulle ha som jag inte kunde läsa, så de ska skicka ett mail med instruktioner så får jag försöka ta en bild eller nåt.

Men det skulle ta en månad från det att jag skickar in den, och man kan väl tänka sig att det blir ännu längre då. Vet inte om jag ska skicka den till Kina eller vad... Så jag vet inte om jag orkar vänta eftersom jag är beroende av den på mina promenader. Ångrade ivf att jag inte köpte en större. Så kanske köper jag en ny och då kan jag ju sälja ersättningsspelaren.

Det var ruskigt pinsamt. Det var ett svenskt nummer man ringde, men man hamnade så klart inte i Sverige. Det hördes jättedåligt och jag fick total tunghäfta. Jag tycker jag skriver engelska rätt obehindrat, men prata ofrörberedd...  :smack_head: När jag skulle bokstavera min emailadress kunde jag inte ens komma på ord som började på de bokstäver jag skulle förtydliga. Få se om hon lyckas skicka mail till mig nu. Annars vet jag inte hur jag ska göra.  Borde ha bett om hennes mail istället. :laugh:

Vilken service i alla fall. Samtalet bröts vid ett tillfälle och då ringde hon upp efter ett tag (hade bett om numret i början ifall det skulle hända). Hade nog varit billigare för dem att bara skicka mig en spelare.  :loony:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2011.09.21 - 21:09:57 »

Jag kanske tar tillbaks mitt gentila erbjudande. Kom på att det kanske kostar lika mycket som den är värd att skicka den till Kina eller vad det var. De kräver säkert rek också. Vi får väl se. Har redan beställt en ny ivf. :wacko:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2011.09.28 - 06:47:13 »

:banana:

Citat
Thank you for the information and photos provided.

I have registered your device with the ID xxxxxxx and can approve it is authentic SanDisk device. Please refer to your My SanDisk at http://kb.sandisk.com anytime to see all of your incident history and product registration information. You can log in using your email address as your login and the password that you created.

As the firmware update did not help and it seems to be a mechanical issue, the player needs to be replaced. This means, you will need to send the faulty device to us in order to exchange it for a brand new one. As our RMA depot is in Czech Republic, please be aware the processing may take up to 4 weeks. As I suppose it may be more convenient and faster for you to exchange device in the place of purchase, please try to contact them and let me know their answer.

Looking forwards to your response,
Best regards,
xxx
SanDisk Technical Support

OK, om det inte visar sig alltför dyrt och krångligt att skicka in den så blir det lite mp3-spelar-rea här sen då. Intresseanmälan mottages redan nu.

Jäklar vad snabba de är! Tog ett tag för mig att komma mig för med att rigga upp stativ för att kunna ta närbild på myrskriften med serienumret som inte var läsbart ens med dubbla brillor. Men deras svar kom bara ett par timmar efter att jag skickat in allt. Det var ett 20-tal frågor som skulle besvaras också och det gjorde jag tydligen på ett tillfredsställande sätt. Jösses, jag tror aldrig jag har slitit så för ett par hundra förut, men det är ju bra att veta att de är smidiga och hjälpsamma. Nästa gång kanske det är nåt dyrare.
Loggat

Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544