Eventuellt kan jag sälja en fabriksny sån här billigt om nån månad om nån av er är intresserad.
Volymknappen gick sönder. På Sandisks forum förstod jag att det kan hända om man tappar den. Det är visst nån lödning där som är känslig. Tappat den har jag ju gjort ett antal gånger, men inte just när det hände. Ringde Sandisk och de sa att de skulle antagligen ersätta den med en ny (eller reparera, men det lät inte troligt). De frågade inte ens om jag tappat den så det var ju ingen anledning för mig att upplysa om det. Det var ett nummer de skulle ha som jag inte kunde läsa, så de ska skicka ett mail med instruktioner så får jag försöka ta en bild eller nåt.
Men det skulle ta en månad från det att jag skickar in den, och man kan väl tänka sig att det blir ännu längre då. Vet inte om jag ska skicka den till Kina eller vad... Så jag vet inte om jag orkar vänta eftersom jag är beroende av den på mina promenader. Ångrade ivf att jag inte köpte en större. Så kanske köper jag en ny och då kan jag ju sälja ersättningsspelaren.
Det var ruskigt pinsamt. Det var ett svenskt nummer man ringde, men man hamnade så klart inte i Sverige. Det hördes jättedåligt och jag fick total tunghäfta. Jag tycker jag skriver engelska rätt obehindrat, men prata ofrörberedd...
När jag skulle bokstavera min emailadress kunde jag inte ens komma på ord som började på de bokstäver jag skulle förtydliga. Få se om hon lyckas skicka mail till mig nu. Annars vet jag inte hur jag ska göra. Borde ha bett om hennes mail istället.
Vilken service i alla fall. Samtalet bröts vid ett tillfälle och då ringde hon upp efter ett tag (hade bett om numret i början ifall det skulle hända). Hade nog varit billigare för dem att bara skicka mig en spelare.