Lät inte fel det där!
... fast det där med fyllehunger lider jag av just nu... eller i alla fall störs jag av en kropp inehållande alcohol som den försöker förbränna.... problemet är att den går på högvarv, så jag inte kan sova!
och jag drack då visst inte speciellt mycket!!!
ett glas vitt vin. två Jello-shots m margarita och två kaffedrinkar med pina colada i.... men det var många måååånga timmar sen.. men kroppen vill visst inte förstå det
jag hatar när det blir såhär!!
alla andra ligger här sött och sover. men jag vankar av och an i badrummet som en annan osalig ande
... nu har jag gett upp och satt mig vid datorn, för nu är det bara ca 1 timme kvar tills min ena vän, som sover i vardagsrummet, ska gå upp och äta frukost.. och jag har lovat att gå upp o äta med henne. förhoppningsvis så mår jag bättre med lite mat i magen och kan sova sedan.... kruxet är att vi har två vänner till sovandes i gästrummet... och de kommer inte gå upp förens senare!... och här kommer den ricktiga "kicken" Jag ska Jobba natt i natt!
.. så jag måste verkligen sova!!!! har varigt vaken i snart 24 timmar... så jag måste få sova om jag ska fixa nattens jobb.
ibland har jag bara en så otroligt taskig planering!!!
å andra sidan så var detta min enda Lediga Lördag på 5 veckor... så jag är överlycklig att våra vänner kunde och ville komma!
käns ju lite som sista chansen att se dem på ett tag liksom
... så om nu bara kroppen min kan falla till ro så jag får sova ett gäng timmar så blir jag jätteglad!