Hälsointresserad som jag är vill jag inflika med en intressant observation... Gjorde en leverrening (kolla Sanna Edhins hemsida) (urk på burk var det, men jag överlevde) Rekommenderade detta till en kund som även hon provade detta. Hon i sin tur "lurade" sina föräldrar att göra kuren, och båda hade högt kolestorol. Hör och häpna: Vid nästa kontroll hos läkaren var hans värden helt normala!!!
Så känner ni någon som är i samma situation, be dem prova!
Pöss
Det där har jag funderat på att testa, men det verkar så vidrigt att jag inte har vågat prova än! Dessutom så verkar det nästan hälsovådligt, och trots att jag bara har ett stenkast till närmsta sjukhus, tvivlar jag på att de tar emot mig pga sk leverrening! Fast jag har ju läst en massa bra om det förstås... Bara det att jag inte riktigt kan förstå vad det är som är så bra med att torka ut kroppen. För det gör man ju samtidigt. Nåja, tiden får utvisa hur tuff jag är!
Vad gäller kundens föräldrar, så undrar jag vad som hände med kvinnan också. Hade hon fått några sänkta värden eller några andra påtagliga förbättringar av leverreningen?