Sorla
|
|
« skrivet: 2017.02.22 - 19:55:08 » |
|
Jag tycker det är ett så himla mysigt program. Där kan vi snacka stor trädgård! Vilken oerhörd kunskap de har om odling och hur man ska ta hand om sina grödor. Jag ser fram emot att de ska visa hur de lagrar sina grönsaker.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #1 skrivet: 2017.02.22 - 21:21:32 » |
|
Han är väldigt sexig, Mandelman.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #2 skrivet: 2017.02.22 - 21:55:04 » |
|
Nja, honom kan du få ta. Men han har en rätt skön stil.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #3 skrivet: 2017.02.22 - 22:05:09 » |
|
Jag var ironisk. Hon verkar redig, men han är lite mycket, tycker jag. Men va fan, får jag bo på den där gården så!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #4 skrivet: 2017.02.22 - 22:11:39 » |
|
Han är bara sjukt entusiastisk. Lite som Bosse Bildoktorn. Det är konstigt, för Bosse klarar jag öht inte av. Står inte ut en sekund. Men honom här tycker jag bara är kul.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #5 skrivet: 2017.02.22 - 22:14:04 » |
|
Det stämmer! De är faktiskt lika!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #6 skrivet: 2017.02.22 - 22:20:27 » |
|
Du tycker det också? Vad skoj. Trodde det bara var jag som såg likheten. Jag är sjukt avundsjuk på deras livsstil i alla fall.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #7 skrivet: 2017.02.22 - 22:24:49 » |
|
Jag hade inte insett det, men när du sa det klickade det direkt!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
berittis
|
|
« Svara #8 skrivet: 2017.02.26 - 19:04:43 » |
|
Jag gillar också Mandelmanns. På torsdagkvällar sitter både maken och jag bänkade.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #9 skrivet: 2017.02.27 - 19:27:15 » |
|
Jag lyckas inte få något sällskap när Mandelmanns är på tv. Mitt hopp om att någonsin få bo på en gård och ha självhushåll är lika med noll.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #10 skrivet: 2017.02.27 - 19:36:00 » |
|
Jag kan komma och sitta vid dina fötter. Och viska "postsäckar, postsäckar, postsäckar...".
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #11 skrivet: 2017.02.27 - 19:42:19 » |
|
Ja, det låter ju jättemysigt. Typ.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #12 skrivet: 2017.02.27 - 20:09:02 » |
|
Visst gör det!
|
|
|