Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 20:21:58 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ingress  (läst 4038 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« skrivet: 2014.09.20 - 10:08:56 »

Nej jag spelar inte men kanske det är något för Hemuler... https://www.youtube.com/watch?v=Y6-JAm3NCAk&feature=share
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2014.09.20 - 21:10:56 »

Träffade en som höll på med det i somras. Var jätteförvirrande för det låg tydligen en turfzon på samma ställe som en ingress-dito. Båda trodde vi ju att den andra höll på med samma grej som vi själva. :tongue:

Kollade upp det lite då, men jag förstod inte. Verkade krångligt. Man kanske ska ha erfarenhet av den typen av spel. Det var en massa olika världar och portaler och sånt där som jag inte fattade någonting av.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2014.09.20 - 21:22:52 »

just vad jag tänkte.. för ivecklat för mig :)
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2014.09.20 - 22:09:21 »

Kändes som om man redan skulle känna till en massa begrepp, antog att de kommer från spelvärlden så. Jag lägger patiens och så spelar jag ett spel som heter Bubbles där man skjuter ner bubblor.   :shy:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2014.09.21 - 08:32:51 »

ja den har jag också spelat en del. Och Jewel då måste man få tre i samma färg på en rad så det förvinner. Och jag har spelat Criminal Case en stund, genom facebook. Ganska kul för man tränar minnet också, men jag tröttnade... Vill inte spela mot tid eller för mycket mot andra.

Men jag spelar genom telefonen Wordfeud och board rush mot några kompisar. Det är roligare och man har 72 timmar på sig till nästa drag så det är inget stressande.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2014.09.21 - 14:05:12 »

Det där Jewel tror jag också jag provat. Och Wordfeud SKA jag prova. De är så många som gillar det och det låter som om det skulla passa mig. Fast det blir väl inget tidsfördriv på det sättet som patiens och bubble.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #6 skrivet: 2014.09.21 - 21:21:27 »

Nej, men jag gillar att "lägga alla ord" då och då, specielt innan jag ska sova. Eller på tåget.  Ska du börja med Wordfeud, Mynlen1 kan du hitta mig :)

jag menar med lägga alla ord, dvs i alla spel jag spelar ett ord så turen går till den andra. Ibland går det några ord fram o tillbaka om man ändå håller på samtidigt men oftast inte.
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544