Stevia

<< < (4/8) > >>

Fjällmor:
Citat från: idalinda skrivet 2009.02.05 - 19:39:28

Fjällmor , skicka ett pm  , med adress så skickar jag grönt pulver till dig ... :laugh:

:lmao:

:thumbsup:

hemul:
Jag plattade ut dem i ett tunnt lager mellan plastfilm så man kan bryta/skära av så mycket man vill ha. Sen hackade jag dem frysta. Läste om det på nån steviasajt.

Citat

Fönster spelar absolut ingen roll på vintertid

På sommarn så klart! Jag har ju sått frön flera gånger, tagit sticklingar också, och det blir alltid lianer. Min brevkompis i Australien får ju också lianer. Hur förklarar ni det va?  :smack:

idalinda:
Visst är dom långa, rankorna, men de står på en stadig pinne hos mig i alla fall  :flirting:

hemul:
 :huh:

kwidell:
Nu har jag precis beställt hem lite mer Stevia  :lol: .. köppte första gången för några veckor sedan, på hälsokost här i kista.. men det var svindyrt! och jag köppte bara i flytande form. .. så nu beställde jag i pulverform i stället!  :lol:.. bra att ha lite av varge tycker jag! nu när jag vet att det är bra!... skulle bra gärna vilja odla egen.. men som vi bor nu så tror jag inte det fungerar tyvärr.. speciellt inte med våra katter!  :shake_head: .. de har en förmåga att äta precis allt levande jag har i fönstren!  :thumbdown:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida